دانلود کتاب موکب رنگی پنگی (خرده روایت هایی از زیارت اربعین)

خرده روایت هایی از زیارت اربعین

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000
خرید چاپی
75,000
10%
ت 67,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موکب رنگی پنگی

کتاب موکب رنگی پنگی تصویرگر موکب کوچک پر از مداد رنگی، پارچه ها و کاغذهای رنگی؛ پر از عروسک های دست ساز و کاموا و یونولیت که پر از بازی و شوق و ذوق و سر و صدای بچه هاست.
زنان و دختران هنرمندی که چندسالیست بدون هیچگونه پشتیبان و در یک حرکت کاملا خودجوش و مردمی، خود را به زیارت اربعین می رسانند تا زائران کوچک این اجتماع باشکوه را دریابند.
کودکان و خردسالانی که در میان این همه سروصدا و ازدحام جمعیت فراموش شده اند و کمتر کسی به آن ها فکر می کند. کتاب موکب رنگی پنگی شامل خرده روایت هایی است از این هنرمندان خلاق.

 

نویسنده کتاب موکب رنگی پنگی

نویسنده کتاب موکب رنگی پنگی بهزاد دانشگر است و کار انتشار این اثر را نشر عهد مانا برعهده داشته است.

 

دانلود کتاب موکب رنگی پنگی (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf موکب رنگی پنگی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

دانلود کتاب pdf موکب رنگی پنگی

 

بخشی از متن کتاب موکب رنگی پنگی

من خودم دومین سفرم به کربلاست. از بچگی آن عشق و ارادت را داشتم؛ اما کربلا آمدن برایم مشکل بود. هر وقت طلب کربلا می کردم نمی شد و امکانش برایم به وجود نمی آمد.
سال ها، شاید بیست سال، من پشت در کربلا خوابیدم و بهم نمی دادند؛ یعنی شاید به خاطر این بود که خودم طلب کرده بودم که اول جرعه ای معرفت بهم بدهید. یک سری اتفاقات هم توی زندگی ام افتاد که من را آماده کرد و مجبورم کرد که از آن تعلقات دنیایی فاصله بگیرم.
وقتی اربعین می شود دیگر دلم نمی خواهد توی شهر تهران بمانم. دوست دارم از همه چیز دل بکنم: از خانواده، از زندگی و از خانه، همه چیز؛ از آن آسایشی که داریم.

اصلاً دلم نمی آید که توی آسایش باشم. دوست دارم بیایم و سختی ها را تجربه کنم؛ به خاطر امام حسین علیه السلام. فکر می کنم این سختی های راه شیعه است.
وقتی ما به زندگی اهل بیت علیهم السلام نگاه می کنیم می بینیم زندگی آسان و ساده ای نداشتند که عاشقی شیوۀ رندان بلاکش باشد. این است که ما هم باید بیاییم و یواش یواش یاد بگیریم که توی اردوهای جهادی و اربعین با این سختی ها گلاویز بشویم تا انشاءالله برای حضرت ساخته بشویم.

صفحات کتاب :
143
کنگره :
DS79/9 ‭/ک4‏‫‬‭‬‮‭د2 1398
دیویی :
915/675044
کتابشناسی ملی :
5366176
شابک :
978-622-6084-25-3
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه موکب رنگی پنگی