امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی نشریه باریج اسانس (شماره 29)

شرکت باریج‌اسانس به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان محسوب می‌شود و همکاری علمی پیوسته با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور دارد، استفاده از مواد اولیه گیاهی بومی ایران و ترویج و توسعه و کاشت و پرورش این گیاهان را در برنامه خود قرار داده است. تمرکز بر کیفیت و اثربخشی داروها، توجه ویژه به طب سنتی کشور، پویایی و پیشرو بودن در زمینه‌های مختلف، خودکفایی و اعتماد به تولیدات داخلی و توجه ویژه به صادرات و بازارهای خارج از کشور، از اهداف و آرمان های شرکت باریج در قالب دانش بنیان بودن است.

این نشریه به همت مهندس لاله حجازی، مدیر عامل مجموعه، در جهت آگاهی بخشی مردم به وسیله مقالات علمی از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده است.

گزیده نشریه باریج اسانس (شماره 29)

زندگی می تواند بسیار پرمشغله باشد و آدم های تنبل هم دنبال بهانه ! اگر برنامه زندگی شما اجازه ۳۰ دقیقه پیاده روی مداوم را نمی دهد، آن را به مدت دو یا سه بار در روز و برای مدت زمان کوتاه تر و حداقل ۱۰ دقیقه با سرعت بالا تقسیم کنید و از شرایط مختلف برای پیاده روی استفاده کنید مثلا در ایستگاه دورتر از محل سکونت پیاده شوید و آن مسافت را با پیاده روی سریع طی کنید تا به خانه برسید یا برای خرید پیاده و به مغازه دورتر بروید، به همیتن راحتی! موانع در ذهن شماست.

البته اگر از دید علمی بخواهید نگاه کنید چربی سوزی در این حالت کمتر است و در ادامه علت گفته می شود. تحقیقات نشان می دهد که تمرینات با شدت بالا با مدت زمان کم تر به اندازه تمرینات مداوم با شدت متوسط تاثیر گذار است و می تواند یک روش مناسب برای قرار دادن ورزش در زندگی های پرمشغله باشد. بنابراین می توانید از فعالیت های ورزشی پرشدت به جای پیاده روی استفاده کنید تا مدت زمان کمتری را اختصاص به ورزش دهید. باز هم بهانه ای دارید!

صفحات کتاب :
52
شماره :
29
تاریخ نشر :
تابستان 1400

کتاب های مشابه باریج اسانس (شماره 29)