کتاب 99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر pdf

برنامه‌ای جامع جهت پرورش مهارت‌های اساسی زندگی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر

کتاب 99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر اثر سوزانا گوکالوز ویانا با ترجمه دل آرام جمعیان توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است.

کتاب 99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر، برنامه ای جامع و تعاملی است که مملو از فعالیت های کاربردی، با همکاریِ مدارس و متخصصان آموزشی به منظور حمایت کودکان جهت ارتقای شادی و انعطاف پذیری شان است.

99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر، کودکان را توانمند کرده و علاوه بر هدایت موفق زندگی آنان، به آن ها کمک می کند مجموعه ای از مهارت های اساسی را ایجاد کنند و به عنوان افرادی با اعتماد به نفس، آگاه، کاردان، مستقل و باانگیزه رشد کنند.

بخشی از متن کتاب 99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر

خودآگاهی زمانی است که کودکان شروع به شناخت خود و تبدیل شدن به شخصِ خود می کنند. آن ها شروع به کشف اینکه شخصی جدا از سایرین هستند و ظاهرشان، طرز تفکر و احساس شان متفاوت است، می کنند. وقتی کودکان خو دآگاه می شوند،

به آنچه که دوست دارند و دوست ندارند آگاه شده، و شروع به شناخت رفتارها و خصوصیات شان می کنند. آن ها شروع به درک فعالیت هایشان کرده و می توانند دستاوردهایشان را قضاوت کنند، می توانند شروع به تصمی مگیری دربارۀ آنچه می خواهند و در تمنای آن هستند، بکنند. همچنین به احساسات شان واقف می شوند و می بینند که احساس شان چگونه بر اعمال و رفتار شان تأثیر می گذارد.

خودآگاه بودن نه تنها شامل این است که هیجانات شان را کشف کنند، بلکه درک نیازها، احساسات و رفتار دیگران را نیز شامل می شود.

آن ها قادر به برقراری ارتباط و اینکه چگونه رفتار و گفتارشان می تواند اطرافیان را تحت تأثیر قرار دهد، هستند؛ بنابراین توانایی انطباق و پاسخ گویی در موقعیت های مختلف را پروش می دهند. توانایی آن ها در برقراری این ارتباطات و متمرکز کردن تفکرشان، با حمایت از پرورش مهارت های فراشناختی همراه است، که این امر از خود تنظیمی، یادگیری و همچنین موفقیت تحصیلی آن ها پشتیبانی می کند.

صفحات کتاب :
232
کنگره :
LB۱۰۲۷/۲۵‬‬
دیویی :
۳۷۱/۳۳۷‬‬
کتابشناسی ملی :
7403358
شابک :
978-622-247-478-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 99 فعالیت جهت پرورش کودکان موفق و انعطاف پذیر