امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ایمنی مقدماتی در صنایع

کتاب ایمنی مقدماتی در صنایع نوشته‌ی داوود مرادنژاد با ارائه مجموعه‌ای کامل از مباحث مرتبط با ایمنی و کار به تمامی افرادی که با صنایع مختلف و خطرساز سر‌ و کار دارند کمک می‌کند تا از خطر‌های احتمالی در شرکت‌ها جلوگیری و پیشگیری کنند.

در عصر حاضر سالانه دو میلیون و دویست هزار نفر در سطح جهان در اثر حوادث و بیماری‌های شغلی جان خود را از دست می‌دهند. همچنین 270 میلیون کارگر زخمی و 160 میلیون دیگر به دلیل بیماری‌های ناشی از کار منجر به غبیت شغلی می‌شوند. بنابراین به کارگیری ایمنی در صنایع امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود و به کارگیری اصول و قوانین ایمنی برای تمامی نیروهای فنی، مهندسی، خدماتی، پیمانکاران و کارفرمایان ضروری است. بررسی‌ها نشان می‌دهد هزینه عدم رعایت ایمنی به مراتب بیشتر و ناگوارتر از هزینه‌های پیشگیری خواهد بود، به همین خاطر امروزه شاهد توجه بیشتر و رشد روزافزون مقوله ایمنی در صنعت هستیم.

داوود مرادنژاد در کتاب ایمنی مقدماتی در صنایع (primary safety in industries) سعی بر آن دارد تا نیازهای اولیه و کاربردی در صنعت ایمنی را به زبانی ساده و شفاف بیان کند. چرا که هر فردی تحت هر عنوانی در صنعت فعالیت کند نیازمند آشنایی با اصول ایمنی است.

گزیده کتاب ایمنی مقدماتی در صنایع

حادثه‌ی ناشی از کار عبارت است از حادث‌های که در حین انجام وظیفه و به سبب آن، برای کارگر اتفاق می‌افتد. مقصود از حین انجام وظیفه، تمامی اوقاتی است که کارگر در گارگاه موسسات وابسته، ساختمان‌ها و محوطه آن مشغول کار باشد یا به دستور کارفرما در خارج از محوطه کارگاه مأمور به انجام کاری می‌شود. ضمناً تمام اوقات رفت و آمد بیمه شده از منزل به کارگاه و بالعکس جزء این اوقات محسوب می‌گردد.

صفحات کتاب :
127
کنگره :
‏‫‭T55‏‏‫‭‏‫‬‭/م4‮الف‬9 1398
دیویی :
‏‫‬‭‬‭‭363/11
کتابشناسی ملی :
5483939
شابک :
978-622-6413-07-7
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ایمنی مقدماتی در صنایع