دانلود کتاب قدرت انضباط شخصی

چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت انضباط شخصی

کتاب قدرت انضباط شخصی از دنیل والتر(نویسنده کتاب)، کتابی که پس از چاپ در سال 2020 نگاه و تحسین افراد بسیار زیادی را به خوب جلب کرد. تکاوران نیروی دریایی منظم‌ترین افراد در جهان هستند. پیوستن به جمع تکاوران نیروی دریایی بسیار دشوار است چرا که فرایند پذیرش در این نیرو به آموزش بسیار سختی نیاز دارد و بیشتر سربازانی که این برنامه آموزشی را شروع می‌کنند قبل از پایان مرحله اول، آن را ترک می‌کنند.

 سربازانی که آموزش خود را کامل می‌کنند می‌فهمند که ذهن، قدرتمندتر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌کردند. از آن جا که آن‌ها از توان ذهنی لازم برای موفقیت به عنوان یک تکاور نیروی دریایی برخوردار شده‌اند، برای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن اعزام می‌شوند، مجهز هستند.
در این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.

 

کتاب قدرت انضباط شخصی

 

درباره کتاب قدرت انضباط شخصی

 

کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) درباره مسئولیت پذیری شما نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارید و جایگاهی است که قصد دارید در آینده به آن برسید. مهم‌ترین مهارتی که برای رسیدن به اهدافتان و پذیرش این مسئولیت برای شما تعریف شده است، مهارت «انضباط شخصی» نام دارد.

نظم و انضباط شخصی مانند یک کلید است که دروازه شکوفایی شخصی را باز می‌کند و دریچه‌ای به‌سوی زندگی که همیشه آرزو می‌کردید می‌گشاید. با استفاده از نظم و انضباط شخصی، یک فرد متوسط می‌تواند فراتر از چیزی باشد که هوش و استعدادش اجازه می‌دهد.
همچنین از طریق انضباط شخصی، یک فرد عادی می‌تواند به یک فرد استثنایی تبدیل شود. از طرف دیگر، یک فرد تحصیل‌کرده و با استعداد، اما بدون انضباط شخصی، به‌ندرت از حد متوسط بالاتر می‌رود.

بر اساس شواهد حاصل از تحقیقات، استعداد ژنتیکی تنها دلیل برای این‌که چرا برخی از افراد سطح بالاتری از انضباط شخصی را نسبت به دیگران دارند، نیست. می‌توان چنین نتیجه گرفت که نظم و انضباط شخصی مهارتی است که اگر بخواهید، می‌توانید آن را کسب کنید.
وزنه‌برداری باعث تقویت بدن می‌شود و همین‌طور اگر مناطقی در مغز را هدف قرار دهید، قدرت آن‌ها افزایش می‌یابد.

 

چرا باید کتاب قدرت انضباط شخصی را بخوانید ؟

اگر زندگی خود را با دست و پنجه نرم کردن برای داشتن انضباط شخصی پیش میبرید. دنیل والتر (Daniel Walter)، نویسنده این کتاب قصد دارد شما را تشویق کند که از شرایط فعلی خود ناراحت نباشید.
نمی‌توان انکار کرد که تسلط بر هر مهارت در دوران کودکی آسان‌تر است؛ با این حال، همین حالا هم امکان بهبود نظم و انضباط خود را دارید. وقتی به‌طور مداوم تمرین کنید، اراده و انضباط شخصی بهبود می‌یابد و نتایج ماندگاری را تجربه خواهید کرد.

همه مهارت‌ها تحت یک اصل عمل می‌کنند: «هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتر خواهید شد.»

کتاب قدرت انصباط به شما کمک می‌کند تا:

    1. عادت‌هایی ایجاد کنید که زندگی شما را دگرگون کنند

    2. درک بهتری از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی خود به دست آورید

    3. عادت‌های خود را کنترل کنید تا بتوانید زندگی خود را کنترل کنید

کتاب قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

با توجه به توضیحات بالا می‌توان گفت این کتاب مناسب تمام افرادی است که نظم و انضباط در زندگی‌شان یک حلقه گم شده است و یا افرادی که می‌خواهند با کمک نظم و انضباط نتایج بهتری را کسب کنند.

 

بخشی از متن کتاب قدرت انضباط شخصی

 

اولویت اصلی برای مغز بقاء یا زنده ماندن است. امروزه ما دانش کافی داریم که بدانیم قند کم و سطح انرژی پایین به صورت موقتی، تهدید کننده زندگی نیست. با این حال به دلایل زیست شناختی، مغز ما این موضوع را نمی داند و به محض دریافت پیام هشدار مبنی بر عدم توازن چیزی در بدن با رفتن به حالت بقاء از ما محافظت می کند.
هنگامی که مغز در حالت بقاء کار می کند تمایل به ارضاء فوری نیاز را آغاز می کند که منجر به پرخوری و سایر رفتارهای منفی مرتبط با عدم انضباط شخصی می شود. بنابراین بهترین راه برای ایجاد انضباط شخصی این است که خود را از وسوسه دور کنید.

به عنوان مثال اگر با رژیم گرفتن دست و پنجه نرم می کنید. کابینت غذاهای ناسالم را با گزینه های سالم تر جایگزین کنید. وقتی به خرید مواد غذایی می روید، از راهروهای فروش غذاهای شیرین دور شوید و بلافاصله به راهروهایی که غذاهای سالم در آنجا عرضه می شوند بروید.
با استفاده از این راهکارها، قدرت اراده شما فقط در مدت زمانی که در فروشگاه هستید آزمایش می شود نه اینکه سعی کنید هر شب بارها و بارها در مقابل وسوسه خوردن کلوچه ها در کابینت مقاومت کنید.

راه دیگر برای محافظت از اراده تان این است که بعد از شام به خرید بروید. در این صورت گرسنه نخواهید بود چرا که یک وعده غذایی سالم مصرف کرده اید و بنابراین احتمال اینکه یک بسته چیپس بخرید که شما را تا شام سیر نگه دارد کمتر است.
آنچه در اینجا انجام می دهید ایجاد شرایطی است که در آن از آسیب پذیری تان علیه خودتان استفاده نمی کنید و مجبور به استفاده از نظم و انضباط شخصی نمی شوید.

حتی اگر با مشکل تغذیه سالم هم دست و پنجه نرم نمی کنید. می توانید برای هر زمینه ای از زندگی خود که فاقد انضباط شخصی هستید ‏ از همان راهکارها استفاده کنید. استرس یکی دیگر از عوامل زیستی است که به اراده کمک می کند. وقتی تحت استرس هستیم، بدن با رفتن به حالت «جنگ یا گریز» از خود محافظت می کند.

 

دانلود و خرید کتاب قدرت انضباط شخصی

برای تهیه کتاب قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر از انتشارات آگاه می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

 

صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫‬‭‬‭BF632
دیویی :
‏‫‬‭‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
7729417
شابک :
978-622-98183-0-5
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه قدرت انضباط شخصی