امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهارت های تلفنی

کتاب مهارت های تلفنی اثری فوق‌العاده از مری ریچاردز، رهنمودها و تکنیک‌های تبدیل شدن به یک ابر کاربر تلفنی را به شما آموزش می‌دهد. بدست آوردن یک مشتری جدید نسبت به ابقای یک مشتری قدیمی هشت برابر بیشتر هزینه دارد. ابرکاربرهای تلفنی به حفظ وفاداری مشتری کمک می‌کنند.

با فراگیری تکنیک‌های ضروری کتاب مهارت‌های تلفنی (The telephone skills pocketbook)، کنترل همه‌ی تماس‌های تلفنی‌تان را بدست گیرید و هر روز بهره‌ی بیشتری کسب نمایید. مری ریچاردز (Mary Richards) نویسنده‌ی این کتاب، سابقه‌ی آموزشی، بازاریابی بین‌المللی و مدیریت عمومی دارد. سال‌ها کار در طراحی و ارائه آموزش به سازمان‌های دولتی و خصوصی، جوانان و افراد مسن، افراد مشتاق یا آن‌هایی که راغب نبوده‌اند، برای وی تجربه‌ای ارزشمند فراهم نموده که وی اکنون از آن برای خلق انتشارات در زمینه‌ی مهارت‌های تجاری و منابع درسی جهت ارائه به کارآموزان بهره می‌برد. او در این اثر پیغامی محکم برای هر کسی که نیاز به نمایش تصویری حرفه‌ای و پویا از طریق تلفن دارد، ارائه می‌دهد.

در حالیکه تکنولوژی‌های در حال توسعه، پیشرفت‌های مستمری را در سیستم‌ها و روش‌های ارتباطاتی فراهم می‌سازند، تلفن همچنان جزء اصلی ارتباطات تجاری است. از زمانی که تلفن از یک کالای نادر به آیتمی معمول و عادی تبدیل شده، ارتباط ما با آن تغییر یافته است و قدر این وسیله را نمی‌دانیم. ما فراموش می‌کنیم که تلفن هم ابزاری تجاری و هم وسیله‌ای برای ارتباطات است. به این ترتیب باید تلفن را به عنوان دارایی مهم و کلیدی تجاری محسوب نماییم.

برخوردها، شیوه‌ها و تکنیک‌های تلفنی به طور گسترده با هم متفاوت هستند. شاید شما یک ابر کاربر باشید. در مقیاسی بین ابر کاربر تا کاربر عادی، احتمالاً شما بسته به موقعیت، حس‌تان، یا فشاری که تحت آن هستید در سطوح مختلفی می‌باشید. احتمال دارد در رسیدگی و برخورد با شکایات مشتری "فوق‌العاده" باشید ولی اگر قرار باشد تماسی برای فروش بگیرید، چند سطح پایین‌تر بیایید. یا احتمالاً وقتی کارتان بستگی دارد به تماس تلفنی یا وقتی رئیس‌تان دور و بر شما است کمتر عادی و غیررسمی باشید.

صفحات کتاب :
78
کنگره :
‏‫‬‮‭HE8731‏‫‬‮‭/ر9م9 1397
دیویی :
‏‫‬‭658/452
کتابشناسی ملی :
4986555
شابک :
1-2-775487-62-0-10
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه مهارت های تلفنی