امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حباب ترس

کتاب حباب ترس اثر آنت میدلتون با ترجمه شادی خادمی توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است.
کتاب حباب ترس سعی دارد روش کنترل و کنار آمدن با انواع ترس را توضیح دهد. این کتاب در قالب داستانی بسیار جذاب و خواندنی است.

معمولا کتاب های توسعه فردی داستان نمی گویند اما کتاب حباب ترس با بازگو کردن تجربیات نویسنده نحوه کنترل ترس را به شما می‌آموزاند.

بخشی از متن کتاب حباب ترس

ما گروهی ده‌نفره بودیم که در یک مسیر باریک سنگ و یخی به سمت بالا حرکت می‌کردیم. راهی که در پیش رو داشتیم بسیار سخت و ناهموار بود و شیب تندی داشت. هنوز هوا گرگ‌ومیش بود که از کیسه‌های خوابمان خارج شدیم و از آن زمان بی‌وقفه با کوله‌پشتی‌های سنگینی که بر پشت داشتیم، یکسره به جلو می‌رفتیم. گرسنگی، تشنگی و خستگی وجود همگی‌مان را فراگرفته بود. گرسنگی، تشنگی و خستگی وجود همگی مان را فراگرفته بود. انگشتان پاهایمان درد گرفته و انگشتان دستانمان بی حس شده بودند. شدّت سرمای هوا به حدی بود که دهانمان خشک شده بود.

نخستین باری بود که من تا این ارتفاع بالاآمده بودم. ارتفاعات به گونه ای بود که ناچار بودیم همچون خزندگان، با آرنج های تاشده به هرجایی که به نظر می رسید می تواند وزنمان را تاب بیاورد، آویزان شویم. فرصت زیادی نداشتیم تا به اطرافمان نگاه کنیم؛ امّا با هر نگاهی که به سمت بالا می انداختم و با دیدن آسمان بالای سرم، احساس می کردم که دنیا آبی تر و بزرگ تر می شود. با هر حرکت دست، پا و ریه هایمان، بیش از پیش زندگی روزمره را پشت سر می‌گذاشتیم و به آسمان نزدیک تر می شدیم. حس عجیب و ناآشنایی بود.

کتابشناسی ملی :
۷۴۰۸۶۸۳
شابک :
978-622-247-508-6
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
263
کنگره :
‏‫‬‮‭BF۶۳۷‭‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸/۱۰۹۲

کتاب های مشابه حباب ترس