نظر شما چیست؟

معرفی کتاب محدودیت صفر برای خانواده

کتاب محدودیت صفر برای خانواده نوشته‌ی اولریک امیل دوپری توسط انتشارات کتیبه پارسی منتشر شده است. شاد زندگی کردن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه انسا‌ن‌هاست که برای آن دستیابی به آن بسیار تلاش می‌کنند. اما کاری ساده نیست و مشکلات و غصه‌ها و اندوه‌ها عضو جدانشدنی زندگی هستند.
عشق‌های یک طرفه و ناکام، اندوه، یأس و مشاجره بر سر موضوعات خُرد و بی‌ارزش و غیره. لحظاتی که واقعاً نمی‌دانستید با شرایط فعلی چطور کنار بیایید و چگونه به زندگی ادامه بدهید، یا لحظاتی احساس ناامیدی محض کردید.

با چینش خانوادگی یا سیستمی و هواوپونوپونو (سنت بخشش‌ هاواییایی) به ابزاری مجهز می‌شوید که می‌توانید تمامی این مشکلات و موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و به اهدافتان یک گام نزدیک‌تر شوید.

اولریک امیل دوپری به عنوان یک روان درمانگر و سخنران نمونه در کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده به شما نشان خواهد داد که چطور می‌توانید:

1. از شر تمام چیزهایی که در مسیر زندگی و هدف سد راهتان می‌شود، خلاص شوید.

2. روابطتان را بهبود ببخشید.

در حقیقت مطالب اصلی این کتاب صوتی به استثناء گریزهایی به دنیای روانشناسی اجتماعی-رفتاری، دستورالعمل‌هایی برای چینش خانوادگی یا سیستمی و به دنبال آن توصیف هواوپونوپونو (کنفرانس خانوادگی به روش هاوایی) است.

گزیده کتاب محدودیت صفر برای خانواده

هواوپونوپونو یکی از علوم عرفانی و از آموزه‌های عارفان هاوایی باستان است. روشی برای حل مشکلات شخصی و تعارض‌های بین فردی. هدف از هواوپونوپونو بهبود و شفای روابط در سطوح مختلف است.

1) در راس همه، رابطه فرد با خودش

2) رابطه با دیگران

3) رابطه او با محیط و طبیعت

4) رابطه اش با منشا جهان هستی

هواوپونوپونو قرن‌هاست که روشی برای خانواده درمانی و مدیتیشن مورد استفاده قرار گرفته اما در چند دهه اخیر این روش از کنفرانسی باستانی و خانوادگی به روشی برای خودیاری تبدیل شده و امروزه به شکل ساده شده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. هواوپونوپونو در اصل آیینی برای بخشش است و از طریق پذیرفتن، تبرئه کردن، بخشش و مصالحه به حل اختلافات در سه حوزه اصلی می‌پردازد:

1) روابط، ازدواج و خانواده

2) حرفه، شغل و امرار معاش

3) فعال سازی قدرت شفابخشی فرد برای مثال از طریق کاهش استرس او.

صفحات کتاب :
174
کنگره :
BF637‬‬
دیویی :
302‬‬
کتابشناسی ملی :
6091581
شابک :
978-622-667229-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه محدودیت صفر برای خانواده