امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بلندترین گام به سمت آرامش درون

کتاب بلندترین گام به سمت آرامش درون توسط مریم سلیقه نوشته شده است. اگر اصول تفکر را عمیقاً بشناسید و بپذیرید که فکرِ خود انسان است که نقشی اساسی در زندگی او دارد، قادر خواهید بود آن را مهار کرده و از جنبه‌های مثبت آن برخوردار شوید. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که اگر دوستی در آب غرق شده باشد دریا را باید در مرگ آن مقصر دانست؟ مگر نه اینکه او خود به فن شنا آشنا نبوده؟ آیا می‌توان دریا را به قصاص و انتقام تهدید کرد که چرا جان انسان را گرفته است؟

کتاب بلندترین گام به سمت آرامش درون ابتدا شما را به سوی آینده‌ای بهتر رهنمود می‌کند و سپس نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از حال بد به حال خوب رسید.

گزیده کتاب بلندترین گام به سمت آرامش درون

وقتی ارتباط تو با دیگران عاری از هرگونه پیچیدگی باشد و از شادی آنان شاد و از ناراحتی شان ناراحت شوی، پروردگار هم به اندازه پاکی نیتت، خوشی و سعادت بر سر راهت قرار می‌دهد. وقتی از نظر تو همه مردم گرامی و بنده خاص خداوند باشند، خواه ناخواه رفتار تو با آن‌ها توأم با احترام، محبت و خلوص نیت خواهد بود که رضایت خاطرشان را فراهم می‌کند و به این جهت انرژی مثبتی از آن‌ها ساطع می‌شود که با انرزی خاص تو همنوا می‌شود و مواردی بسیار عالی برایت به ارمغان می‌آورد.

اگر دوست داری به کمال برسی، باید این کمال را در دیگران ببینی و از این بابت آن‌ها را گرامی بداری تا همین کمال در تو رخنه کند. زمانی که فریب هوای نفس را بخوری و دیگران را به حساب نیاوری، در واقع ارتباط معنوی ات را با آن‌ها قطع کرده‌ای که نه تنها در زندگی پیشرفتی نخواهی کرد، بلکه به خاطر ایجاد انرژی منفی شدید، مدام موانع زیادی، بر سر راهت سبز خواهد شد؛ در واقع دست کم گرفتن دیگران موجب حذف انرژی مثبت می‌شود.

صفحات کتاب :
45
کنگره :
BF637
دیویی :
‏‫158/1‭
کتابشناسی ملی :
5770902
شابک :
978-622-209-323-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه بلندترین گام به سمت آرامش درون