امتیاز
5 / 3.9
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
خرید چاپی
135,000
15%
ت 114,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب ستاره ها چیدنی نیستند روایتگر یک داستان واقعی در مورد اتفاقات و ماجراهای زندگی پرفراز و نشیب یک دختر آمریکایی است؛ نویسنده رمان ستاره ها چیدنی نیستند، محمد علی حبیب اللهیان است.

معرفی کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

رمان ستاره ها چیدنی نیستند روایتگر یک داستان واقعی در مورد اتفاقات و ماجراهای زندگی پرفراز و نشیب یک دختر آمریکایی است؛ نویسنده کتاب ستاره های چیدنی نیستند، محمد علی حبیب اللهیان است.
موضوع رمان ستاره ها چیدنی نیستند، حول سبک زندگی بانوان می چرخد که در آن به موضوع حجاب و با نگاهی فرادینی و فراملیتی پرداخته شده و شخصیت‌های مشهور، فعال و جنجالی زیادی در آن حضور دارند!

خلاصه کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

شخصیت و قهرمان اصلی داستان، دختری آمریکایی است که طی ماجراهایی با مرکز اسلامی نیویورک آشنا شده و در جلسات متعدد این مرکز، تمام افکار و آراء پیشین خود را به چالش می‌کشد.
این دختر آمریکایی به سبب این اتفاق با دو نگاه و دو مدل سبک زندگی در مورد زنان آشنا می‌شود و همین آشنایی، منشا اتفاقاتی مهم در زندگی او و دوست نزدیکش خواهد شد.
دو نگاهی که حداقل در 14 مساله، 180 درجه با یکدیگر اختلاف اساسی دارند و این قهرمان داستان است که باید در این میان، تصمیمی بزرگ بگیرد. . . تصمیمی که مخاطرات زیادی برایش به همراه خواهد داشت.

کتاب ستاره ها چیدنی نیستند pdf

ستاره ها چیدنی نیستند pdf در نسخه الکترونیک در فراکتاب عرضه شده است و در دسترس شماست. اما پی دی اف کتاب ستاره ها چیدنی نیستند به صورت جداگانه وجود ندارد. دانلود رایگان کتاب ستاره ها چیدنی نیستند باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

بخشی از متن کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

دست و پای دختر به یک صندلی آهنی در کنج اتاق طناب پیچ شده بود. دختر التماس می کرد و می گفت: «ولم کنییید! چی از جونم می خواین؟» مردی که ریش بلند و کله قندی داشت و پیراهن سفید یقه سه سانتی پوشیده و یک انگشتر بزرگ با نگین قرمز توی انگشتش بود، کمربند را بالا می برد و بی هدف به بدن دختر می زد.
دختر جیغ می کشید و می گفت: «هر کاری دوست دارین انجام بدین. فقط بعدش ولم کنییین کثافتاااا! » مرد دوباره شروع کرد به زدن دختر با کمربند و دختر بلندتر جیغ می کشید.

مرد گفت: دختره ی هرزه! با چندتاشون رابطه داشتی؟ چندتا جوون رو به فساد کشیدی؟ دختر گفت: فقط با داریوش ارتباط داشتم.
قراره با هم ازدواج کنیم. مرد گفت: «آشغال! برادرای ما رفتند شهید شدند که تو و امثال تو اینطوری با مرد نامحرم ارتباط داشته باشین؟» و بعد عربده کشید: پس کجایییین؟

دو نفر دیگر که ظاهرشان مثل مرد اول بود و اورکت سبز پوشیده بودند، سراسیمه وارد شدند. یکی از آن‌ها نوارچسب پهنی که توی دستش بود را باز کرد و دهان دختر را در حالی که دست و پا می‌زد و سرش را این طرف و آن طرف می‌کرد، بست. مرد رو به دیگری کرد:« درش رو باز کردین؟»

مرد اولی گفت: مواظب باشین، مردم خبردار نشن. با مسئولین هماهنگ کردیم؛ دیه‌اش رو هم کنار گذاشتیم. امیدواریم یه روزی این جرثومه‌‌های فساد رو جلوی چشم مردم تنبیه کنیم. صبر کن ببینم! ... شما دوتا وضو دارین؟

متن کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

متن ستاره ها چیدنی نیستند

پی دی اف کتاب ستاره ها چیدنی نیستند رایگان

کتاب ستاره ها چیدنی نیستند pdf رایگان در فراکتاب موجود نمی باشد زیرا ناشر این کتاب را به صورت رایگان عرضه نکرده است.

دانلود کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

با نصب کتابخوان فراکتاب می توانید کتاب ستاره ها چیدنی نیستند پی دی اف را در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید.

قیمت کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

قیمت کتابها دارای نوسانات زیادی می باشد. آخرین قیمت رمان ستاره ها چیدنی نیستند در فراکتاب برای نسخه چاپی و دیجیتال مشخص شده است.

کتاب صوتی ستاره ها چیدنی نیستند

نسخه کتاب صوتی ستاره ها چیدنی نیستند تولید نشده است و در تمامی سایتهای عرضه کتاب صوتی ناموجود می باشد. شما می توانید نسخه پی دی اف این کتاب را در اپلیکیشن فراکتاب دریافت و مطالعه نمایید.

خرید کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

جهت خرید کتاب ستاره ها چیدنی نیستند می توانید به صورت چاپی یا دیجیتال از سایت فراکتاب تهیه نمایید.

دانلود کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

مشخصات کتاب ستاره ها چیدنی نیستند در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: دفتر نشر معارف
نویسنده: محمدعلی حبیب اللهیان
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 375
موضوع: رمان ایرانی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
375
کنگره :
‫‭PIR8341‬‬
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
8671177
شابک :
978-600-441-420-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ستاره ها چیدنی نیستند