کتاب حکایت زخم ها

روایت زخم های چهار جانباز مدافع حرم لبنانی، افغانستانی، پاکستانی و ایرانی

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
129,000
10%
ت 116,100
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حکایت زخم ها

کتاب حکایت زخم ها نوشته الهه آخرتی توسط انتشارات روایت فتح‮‬‏‫ منتشر شده است. این کتاب گام کوچکی است برای نمایش گوشه‌ای از تابلوی رنگارنگ و امیدبخش وحدت امت اسلامی در مواجهه با شرارتی بین‌المللی.

الهه آخرتی در کتاب حکایت زخم ها شما را به پای حکایت زخم‌های چهار جانباز مدافع حرم خواهد برد که هر کدامشان از گوشه گوشه جغرافیای ایمان، خود را به سنگر دفاع رسانده‌اند و روایت‌گر مصافشان با دشمنی واحد هستند. از این نویسنده فعال در زمینه مدافعان حرم و منتخب در دومین جشنواره شهید همدانی، پیش از این کتاب‌های «هیچ چیز مثل همیشه نیست»و «کمی بیشتر بمان» در این انتشارات به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب حکایت زخم ها

«همه‌جا یکدست سفید بود. با برگشتن دوباره نگاهم به سمت چراغ سقفی، انگار جرقه‌ای توی سرم زده شد و نور عظیمی که مرا به پرواز در آورده بود ذهنم را روشن کرد. یادم آمد! با نیرویی که سر منشأش درک تازه‌ام بود، زبانی که تا چند ثانیه قبل مثل چوب خشک به سقف دهانم چسبیده بود مثل یک ماهی کوچک و بی‌‌قرار شروع به حرکت کرد و صدای فریاد شادمانه‌ام به گوشم رسید: «من در بهشتم، هنوز زنده‌ام اما در بهشتم! چطور ممکنه؟ این همون چیزیه که می‌خواستم...».

صفحات کتاب :
264
کنگره :
‏‫‬‭DS98/6‬
دیویی :
‏‫‬‭956/91042‬
کتابشناسی ملی :
8495689
شابک :
‫‬‮‭978-600-330-577-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه حکایت زخم ها