دانلود کتاب همیشه منتظر (خاطرات همسر شهید قاجاریان)

خاطرات فاطمه وثوقی نیا: همسر سردار سرتیپ پاسدار شهید مدافع حرم، محسن قاجاریان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید چاپی
50,000
15%
ت 42,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب همیشه منتظر

کتاب همیشه منتظر که توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده، روایتگر خاطرات فاطمه وثوقی نیا، همسر شهید مدافع حرم سردار حاج محسن قاجاریان است. این اثر بر اساس زندگی این شهید بزرگوار، سردار سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان نوشته شده است.

 

سخن نویسنده کتاب همیشه منتظر

مریم عرفانیان نویسنده کتاب همیشه منتظر درباره این کتاب می‌گوید: همیشه منتظر، تلخ و شیرین‌هایِ زندگیِ ‌ِ بزرگ مردی است که ره عشق را در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهماالسلام) طی کرد.

 

گزیده کتاب همیشه منتظر

اقوام شنیده بودند آمده ای خواستگاری ام. بعضی سنگ اندازی می کردند که جبهه می روی؛ مسئولیت خانواده‌ات را به عهده داری و باید برادرها و خواهرهایت را سر و سامان بدهی.
برای همین ها هم حقوقت را تمام و کمال خرج می کنی و پس اندازی نداری. پدر اما موافق این وصلت بود. می گفت «محسن آقا رو برای نجابت و دین و ایمونش قبول دارم... ».

 مادر هم در ادامه‌ی حرفش می گفت «خود فرشته باید تصمیم بگیره. ». با برادرهایم هم سن وسال بودی. علاقه‌ی زیادی به هم داشتید. مدتی از سرباز ی محمود و مسعود با تو در اهواز سپری شده بود.
آن ها هم با این وصلت موافق بودند. در همان چند روزی که قرار بود تصمیم نهایی ام را به خانواده بگویم، به دوستانم گفتم: پسرخاله ام خواستگارم شده.
آن ها که پیشتر کنجکاو بودند با چه کسی ازدواج می کنم، تعجب کردند. یکی شان با هیجان گفت: به نظر من، جواب مثبت بده. آخه پسر سربه زیر و نجیب، تو این دوره زمونه کم پیدا می شه.

 

دانلود کتاب همیشه منتظر (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf کتاب همیشه منتظر فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

صفحات کتاب :
286
کنگره :
PIR8151
دیویی :
8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
7428002
شابک :
978-622-751012-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه همیشه منتظر