امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عفریتگی

کتاب عفریتگی نوشته هادی ملهب توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است. تردیدی نیست که روایت این کتاب عمیقا به حساس ترین ضعف انسان ها یعنی درون آن ها نشانه رفته است.

در کتاب عفریتگی، هادی ملهب در قالب و فرمی بدیع کلمات را با هم درآمیخته است، پس منتظر هیچ‌گونه نظم نوشتاری در طول مطالعه آن نباشید. تا انتهای این درام کوتاه شکیبا باشید و هرگز به خاطر درهم ریختگی یا محتوای کتاب، نویسنده را مورد قضاوت افکار خود قرار ندهید.

انسان مثال گیاهی است که خشک شده و از بین می‌رود و تمام زیبایی‌های انسان نیز همچون گلی است که پژمرده می‌شود. آری؛ گیاه خشک و پژمرده می شود و انسان نیز مانند گیاه از بین می رود اما تنها کلام، افکار و آثار او باقی می ماند. انتشارات نسل روشن در تلاش است تا با ایجاد یک بستر مناسب در حمایت از مولفان و همچنین ماندگاری ایده‌ها، آثار و افکار آن‌ها و با انتشار کتابی ارزشمند که از سطح علمی مطلوبی برخوردار باشد به وظیفه ی انسانی و اعتقادی خویش عمل کند تا بتواند اثری سازنده را به عنوان میراثی ناچیز برای نسل روشن باقی گذارد.

در پایان لازم به ذکر است بدانید،کتاب عفریتگی به سبب پیچیدگی محتوا، به هیچ‌وجه برای افراد زیر 20 سال پیشنهاد نمی‌شود‌.

گزیده کتاب عفریتگی

دو نوع شخصیت همیشه توی زندگی ما نقش مهمی داشتند؛ اولیشون اون دسته از افرادی هستند که توانایی مقابله باهاشون رو نداریم و همیشه تسلیم رفتارشونیم (که ذره ذره ما رو از خودمون می گیرند. )

دسته ای دیگه، اون مظلوم هایی هستند که تواناییِ مقابله با اون ها رو داریم؛ همون بی گناه هایی که فقط شاهد نگرش ضعیف و بی منطق ما هستند.

صفحات کتاب :
107
کنگره :
‭PIR8361‬
دیویی :
‭8‮فا‬8/862‬
کتابشناسی ملی :
7509929
شابک :
978-622-247-525-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه عفریتگی