امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صده و ده داستان از زائران صاحب الزمان (عج)

کتاب صده و ده داستان از زائران صاحب الزمان (عج) اثر علی اکبر ورمزیاری توسط انتشارات میراث ماندگار منتشر شده است. این کتاب حاوی صد و ده داستان دربارهٔ حضرت ولی‌عصر (عج) و تجربیات افراد گوناگونی است که با ایشان در ارتباط بوده‌اند.

گزیده کتاب صده و ده داستان از زائران صاحب الزمان (عج)

شیخ‌ محمد‌حسن مازندرانی حائری نقل می‌کند:

بعد از ازدواج، مبتلا به سل شدم. مرضم شدّت گرفت. بسیار ضعیف و ناتوان شدم. بیرون رفتن از خانه، دیگر برایم ممکن نبود. تنها کاری که انجام می دادم این بودکه، به هر زحمتی شده، عصرها روزی یک‌بار، به حرم مطهر امام‌حسین‌(ع) مشرّف می‌شدم. به علت شدّت ضعف فوراً بر‌می‌گشتم. به پشت‌بام منزل می‌رفتم. در آن‌جا رختخوابی برایم آماده کرده بودند. دراز می‌کشیدم و استراحت می‌کردم.

یک‌روز از حرم مطهر برگشتم. طبق عادت، به پشت‌بام رفتم. در رخت‌خواب دراز می‌کشیدم تا کمی استراحت کنم. ناگهان سیّدی به بالای پشت‌بام آمد. تعجب کردم. خواستم به احترام ایشان از جای خود بلند شوم و به خانواده اطلاع دهم.

با دست اشاره‌ نمودند که ساکن و ساکت باش. بر بالینم نشستند. دست مبارکشان را بر پیشانیام کشیدند. فرمودند: «حال تو چگونه است؟»

سپس فرمودند: «بر تو باد به مواظبت قرائت قرآن!» به سرعت کسالتم بر‌طرف شد. سالم و سرحال شدم. آن سیّد در یک چشم‌بر‌هم‌زدن، از نگاهم پنهان شد.

صفحات کتاب :
486
کنگره :
BP51/35‏‫‬‮‭‬‮‭‭/و4ص44 1396
دیویی :
297/959
کتابشناسی ملی :
5156811
شابک :
978-600-314-259-6
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه صده و ده داستان از زائران صاحب الزمان (عج)