امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اندیشه طوبی(2) سلسله مباحث نبوت و امامت

کتاب اندیشه طوبی(2) سلسله مباحث نبوت و امامت اثر حمید پور عیسی چافجیری توسط انتشارات میراث ماندگار منتشر شده است. در حوزه مسائل اعتقادی مبحث راهنماشناسی از اهمیتی ویژه و جایگاهی والا برخوردار است. مهم ترین پرسش های آدمیان در تمام اعصار مخصوصاً در جهان آشفته‌ی کنونی شناخت اهداف آفرینش و زندگی و چگونگی رسیدن به آن هاست و پاسخ به آن پرسش ها به بررسی مباحث نبوت هم چون امکان و ضرورت بعثت انبیا بستگی دارد.

گزیده کتاب اندیشه طوبی(2) سلسله مباحث نبوت و امامت

در جستجوی راز جاودانگی قرآن کریم در مسیر تاریخ سخن نهایی همۀ پویندگان عرصۀ وحی و مفسّران حقیقی قرآن کریم آن است که خصوصیات خود این کتاب آسمانی به آن ضمانت بقا بخشیده و در فراز و فرودهای فرسایشی زمان آن را از کهنگی نجات داده گرچه عوامل دیگری مانند اهتمام مسلمانان به حفظ قرآن کریم نیز در این امر بی اثر نبوده است.

نخستین و مهمترین نکته در بیان راز جاودانگی قرآن کریم آن است که این متن از خدا است نه ساخته و پرداختۀ عقل بشر این کتاب از سوی کسی است که به تمام زمان ها، مکان ها، پرسش ها و نیازهای انسان و مخلوقات احاطه دارد و می تواند تا قیام قیامت پاسخگوی تمام احتیاجات و سؤالات بشر باشد. بهترین دلیل درستی این سخن وجود آیات تحدی در قرآن کریم و ناتوانی بشر در آوردن مثل آن است. در واقع این اعجاز از سوی خدا بودن قرآن کریم را اثبات می کند.

شابک :
978-600-314-782-9‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
176
کنگره :
‭BP7/7‬
دیویی :
‭297/076‬
کتابشناسی ملی :
8761138

کتاب های مشابه اندیشه طوبی(2) سلسله مباحث نبوت و امامت