امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

دانلود کتاب شازده کوچولو دو زبانه، نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری با روایتی طولانی و پرمایه، کودکان را تشویق به جذب مفاهیم فلسفی داستان می‌کند.

معرفی کتاب شازده کوچولو دو زبانه

کتاب شازده کوچولو دو زبانه اثر آنتوان‌ دو سنت‌ اگزوپری توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است. راوی داستان مرد خلبانی است که در دوران کودکی خود متوجه شده بزرگسالان دچار کمبود تخیل و فهم کامل هستند، او پس از فرود آمدن در یک صحرا با پسر بچه ای روبه رو می‌شود که از اخترک B-612 آمده است.

خلبان نام شازده کوچولو به او می‌دهد و داستان کتاب با صحبت هایی که بین آن دو رد و بدل می‌شود شکل می‌گیرد. شازده کوچولو داستان زندگی اش را برای خلبان تعریف می کند، او در اخترک کوچکش بیشتر اوقات خود را صرف کندن نهال های بائوباب می کرده تا مانع بزرگ شدن آن ها و خورده شدن اخترکش شود تا این که روزی گل سرخ زیبایی به شکل انسان روی اخترک به دنیا می آید.

او عاشق گل زیبا می شود اما غرور و خواسته های گل سرخ به قدری زیاد است که شازده کوچولو سرانجام او را رها کرده و سفرش به اخترک های دیگر را آغاز می کند.

در این اثر خیال‌انگیز و زیبا فلسفه دوست داشتن و عواطف انسانی در خلال سطرها به ساده‌ترین و در عین حال ژرف‌ترین شکل تجزیه و تحلیل شده و نویسنده در سرتاسر کتاب شازده کوچولو کسانی را که با غوطه ور شدن و دل بستن به مادّیات و پایبندی به تعصّب‌ها و خودخواهی‌ها و اندیشه‌های خُرافی بیجا از راستی و پاکی و خوی انسانی به دور افتاده‌اند، زیر نام آدم بزرگ‌ها به باد تمسخر گرفته‌است.

دانلود کتاب دو زبانه pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل pdf کتاب تولید و عرضه شده است و در نرم افزار در دسترس شماست. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک می‌توانید کتاب را برای مدت حدود ده دقیقه رایگان مرور کنید.

برشی از متن کتاب شازده کوچولو دو زبانه

در این دوره از زندگی با آدم های زیادی برخورد داشتم که به مسائل مهم علاقه مند بودند. وقت زیادی با آدم بزرگ ها گذراندم. آن ها را صمیمانه و از نزدیک دیدم. اما نظرم درباره‌ی آنها تفاوتی نکرد. هرگاه یکی از آنها را ملاقات می‌کردم که به نظرم روشن فکرتر می‌آمد، سعی می‌کردم با نشان دادن نقاشی شماره 1 ام که همیشه همراهم بود، امتحانش کنم. می خواستم بدانم از آن چیزی فهمیده است یا نه. اما هرکسی چه زن چه مرد، همیشه می گفتند: این یک کلاه است.

دانلود کتاب شازده کوچولو دو زبانه

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

دانلود کتاب شازده کوچولو دو زبانه مشخصات شازده کوچولو دو زبانه در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: آپامهر
نویسنده:

آنتوان دو سنت اگزوپری

مترجم: گروه ترجمه انتشارات آپامهر
تعداد صفحه: 136
موضوع: داستان خارجی
قالب: pdf

 

کتابشناسی ملی :
5199432
شابک :
978-600-7146-67-5
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
136
کنگره :
‏‫PQ2623‭‭‬ /ن3‭ش2 1397ب‬
دیویی :
‏‫‭843/912‬‬

کتاب های مشابه شازده کوچولو دو زبانه