امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت

کتاب قدرت اثر راندا برن با ترجمه محمد امین علیزاده توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است. با پیروزی بر مشکلات خودتان را به زندگی سرشار از آرامش دعوت کنید! میکروکتاب قدرت نوشته‌ی راندا برن، به شما کمک خواهد کرد تا با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات، دنیای درون خود را کشف کنید و آرامش را در زندگی‌تان بیابید.

هیچ کدام از ما تنها به دنیا نمی‌آییم. از زمان تولد، نیروهایی در درون ما قرار گرفته تا قادر باشیم از آن‌ها برای ساخت یک زندگی ایده‌آل استفاده کنیم. چه بسا که بیشتر ما وقتی از مرحله‌ی کودکی عبور می‌کنیم کم کم از قدرت‌های درونی خود فاصله می‌گیریم و آن‌ها را از یاد می‌بریم.

کتاب قدرت (The Power) یادآور می‌شود که هنوز هم قادر هستیم به دوران اوج شجاعت و توانایی برسیم؛ برای رسیدن به آن تنها باید قدرت عشق را درون خود شعله‌ور کنیم. این میکروکتاب راه‌های رسیدن به یک زندگی جادویی را به شما آموزش می‌دهد؛ راه و روش‌هایی که با کمک آن‌ها می‌توانید دنیای درون خود را کشف کنید؛ زیرا وقتی از درون سرشار از عشق باشید، دنیای بیرونی‌تان بهتر می‌شود.

راندا برن (Rhonda Byrne) قدرت حقیقی را در عشق و عظمت خارق‌العاده آن مشاهده می‌کند و اعتقاد خود را مبنی بر اینکه با عشق می‌توان به قدرت زیادی رسید، مطرح می‌نماید. عشق احساسی نیست که هر شخص بی‌توجه به سطح رشد و بلوغ خود به سادگی بتواند تسلیم آن شود. این کتاب دارای 12 فصل است که در هر فصل از کتاب، شما با قدرت‌های تأثیرگذار و پنهان عشق آشنا خواهید شد.

قدرت عشق بسیار بالاست، آنقدر که انسان با استفاده از آن هر آن چیزی که می‌خواهد جذب می‌کند. راندا برن این قدرت را به نمایش می‌گذارد و تأکید دارد که برای رسیدن به موفقیت باید احساسات قوی داشته باشید و عاشق کارهایی باشید که انجام می‌دهید. خواندن این کتاب برای تغییر روند زندگی‌تان بسیار ضروری است، موضوعات زیادی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید.

شما خود قانون جذب هستید و هر چیزی که احساس می‌کنید، به سمت‌تان جذب می‌شود. شما دائماً در حال پرورش احساسات درون خود هستید. زمانی که احساس پریشانی دارید، همان را به سمت خود جذب می‌کنید و انسان‌های پریشان و بد حال سر راهتان قرار می‌گیرند. این موضوع نشان می‌دهد که داشتن یک احساس خوب قبل از شروع روز و قبل از انجام هر کاری، چه تأثیر مثبتی در زندگی شما می‌گذارد؟ تنها زمانی خوبی‌ها را به سمت خودتان جذب می‌کنید که برای خوب بودن و داشتن احساس خوب، وقت بگذارید.

گزیده کتاب قدرت

مفهوم عشقی که اندیشمندان بزرگ و ناجیان بشر پیرامون آن سخن گفته اند، با آن عشقی که در ذهن عامه‌ی مردم نقش بسته، بسیار متفاوت است. مفهوم راستین عشق، چیزی فراسوی عشق به خانواده، دوستان و امور مورد علاقه است، زیرا عشق، فقط یک احساس نیست: عشق یک نیروست. و این که عشق راستین؛ هیچگاه ضعیف، سست و کم مایه نیست. عشق، نیروی مثبت زندگی است! سبب ساز همه ی نیکی های زندگی عشق است.

هرگز تصور نکن که نیروی مثبت منتشر شده در دنیا صد شاخه دارد؛ خیر، بدان که تنها نیروی مثبت جهان، همانا عشق است. نیروهای عظیمی مانند جاذبه و الکترومغناطیس، قابل لمس نیستند؛ اما، قدرت آن ها در هستی برای همه مسلم و اثبات شده است. به همین شکل، نیروی عشق نیز لمس کردنی و محسوس نیست، اما قدرت آن بسی عظیم تر از هر نیروی طبیعی دیگر است. شاهد و گواه نیروی عشق در همه جای جهان حاضر است: زندگی !

صفحات کتاب :
216
کنگره :
‏‫‬‬‮‭‬‭BF639‏‫‬‭
دیویی :
‏‫‬‬‮‭139
کتابشناسی ملی :
6024772
شابک :
978-600-7146-89-7
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قدرت