کتاب زبان بدن pdf

غلبه بر مشکلات رایج: چگونه افکار دیگران را از طریق ژست‌های آن ها بخوانیم

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن اثر آلن پیز با ترجمه مریم رضایی توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است. زبان بدن همان طور که می دانید، انواع ارتباط های غیرکلامی یا رفتاری است که معانی متنوعی را به صورت پنهانی به فرد مقابل القا می کند.

کتاب Body Language برای اولین بار در ایالات متحده امریکا منتشر شد و یکی از پرفروش کتاب ها در عرصه‌ی بین المللی است که به ارتباطات غیر کلامی و برقراری یک رابطه‌ی عمیق و موثر در اولین برخورد با شریک عاطفی خود و یا در مصاحبه شغلی، مذاکره و.. اشاره می‌کند.

زبان بدن و تکنیک های ارتباطی همان طور که می دانید، یک واقعیت علمی و اثبات شده هستند که اهداف و نیت های واقعی فرد را به راحتی نشان می دهند. بسیاری از افراد، به دلیل اینکه آموزش لازم را در این زمینه ندیده‌اند، نمی دانند که چگونه می توان حرکات زبان بدن حریفان و دوستان و… را متوجه شد و یا حرکات فیزیکی بدنشان با دیگران چگونه صحبت می کند. دانستن این علم می تواند در بهبود روابط افراد جامعه بسیار کمک کننده باشد.

گزیده کتاب زبان بدن

یک شخص معمولاً به یکی از دو صورت وارد حریم خصوصای ما می شود: اولاً، دوست نزدیک یا خویشاوند است یا دوماً، متجاوز است و شخصی غیر از دوستان است و درصدد حمله به ماست. در حالی که ما غریبه هایی را که وارد حریم شخصی و اجتماعی مان می شوند تحمل می کنیم. سرزده آمدن یک غریبه به منطقه صمیمی سبب تغییرات فیزیولوژیکی در بدن مان می شود. ضربان قلب شدت می یابد، آدرنالین وارد جریان خون شده و خون به سمت مغز پمپاژ می شود و ماهیچه ها برای حمله احتمالی آماده می شوند.

بدین معنا که اگر بازوی خود را روی دست یا دور بدن شخصی که به تازگی ملاقات کرده اید قرار بدهید منجر به این می شود که آن شخص نسبت به شما حس منفی پیدا کند، حتی اگر شخص برای اینکه شما را آزرده خاطر نسازد لبخند بزند. اگر می خواهید مردم در کنار شما احساس راحتی کنند، قانون طلایی این است که فاصله خود را با آن ها حفظ کنید.

صفحات کتاب :
240
کنگره :
BF637‬‬
دیویی :
‏‫‭153/69‬‬
کتابشناسی ملی :
6024783
شابک :
‏‫‭978-600-714685-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه زبان بدن