کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی pdf

راهنمای بهبود روابط و ارضای نیازهای زناشویی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی

کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی اثر جان گری با ترجمه رضا نیازی توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است. دکتر جان گری در کتاب زنان ونوسی مردان مریخی قصد دارد درمورد تفاوت های میان زن و مرد با مخاطبان خود صحبت کند. تمثیلی که در عنوان کتابش آورده است نیز ناشی از همین تفاوت ها است.

 گویی زنان از یک سیاره ی دیگر آمده و مردان از سیاره ی دیگری و حالا این دو فرد از دو سیاره ی متفاوت قصد زندگی کردن در کنار یکدیگر را دارند! مسلما اگر به این تفاوت ها آشنا نباشند و برای کنار آمدن با آن تلاشی از پیش نکرده باشند این دو می توانند به راحتی به مشکل خورده و رابطه آن ها دچار چالش های جدی شود.

کتاب مردان مریخی،زنان ونوسی (Men are From Mars Woman are From Venus) روش‌های جدیدی را برای کاهش تنش‌ها زندگی زناشویی مطرح می‌کند. این کتاب با فروش 40 میلیون نسخه در جهان، یکی از تاثیرگذار ترین کتاب‌های روانشناسی است که برای مطالعه‌ی همه‌ی زوج‌ها پیشنهاد شده است.کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی ادعا می‌کند با آشکار کردن تفاوت‌های‌ میان زن و مرد، موجب تقویت پیوند میان زوجین می‌شود. کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی همچنین رهنمودهایی عملی برای رفع رنجیدگی و بی‌اعتنایی و افزایش صمیمت و مهر و محبت میان زن و شوهر ارائه می‌کند.

کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی، راهنمایی کامل برای ایجاد روابط عاطفی در عصر حاضر به حساب می آید و برای مردان مریخی و زنان ونوسی آشکار می سازد که زن و مرد در همه زمینه های زندگی خویش با یکدیگر فرق دارند، زن و مرد جدای از این که به گونه ای متفاوت با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند در اندیشه، احساس، واکنش و عمل نیز متفاوت هستند و به شکلی متفاوت از هم قدردانی می کنند چنین به نظر می رسد که زن و مرد از دو سیاره متفاوت هستند. به زبان های متفاوت سخن می گویند و به غذای متفاوت نیاز دارند.

گزیده کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی

فکر کنید که مردان متعلق به مریخ و زنان متعلق به ونوسند. سال های دور روزی از روزها اهالی مریخ توانستند از درون تلسکوپ های خویش اهالی ونوس را کشف کنند با مشاهده ونوسی ها احساسات مریخ تحریک گشته و به آن ها احساسی دست داد که قبلا آن را حس نکرده بودند. مریخی ها دلباخته ونوسی ها شده به سرعت سفینه ای را اختراع کرده و به سوی سیاره ونوس شتافتند.

ونویسی ها نیز برحسب احساسات درونی خویش مریخی ها را پذیرفته و مورد استقبال خویش قرار دادند و قلب خویش را برای عشق مریخی ها گشودند. عشق در بین اهالی ونوس ومریخ یک عشق جادویی و سحرکننده بود. از این که در کنار هم کارهایشان را با هم انجام می دادند احساس لذت می کردند آنها با آن که از دو جهان متفاوت بودند، اما از تفاوت های که بینشان بود شادمان بودند و خوششان می آمد.

صفحات کتاب :
342
شابک :
978-600-7146-87-3

کتاب های مشابه مردان مریخی و زنان ونوسی