کتاب التیام یک پیوند زخم خورده (جلد اول) pdf

این بار خیانت با نگاه روانشناختی (اولین بار رمانی باطعم روانشناختی)

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب التیام یک پیوند زخم خورده (جلد اول)

کتاب التیام یک پیوند زخم خورده (جلد اول) اثر گوهر تاج قبادی توسط انتشارات میراث ماندگار منتشر شده است. در این اثر برای اولین بار رمانی با موضوع خیانت با نگاه روانشناختی را مطالعه می کنید.

کتاب التیام یک پیوند زخم خورده برای زوج هایی به نگارش درآمده که رابطه میان آن ها دستخوش ماجرایی ناخوشایند به نام خیانت شده است، تا آن ها را یاری کند تصمیمی قطعی و صحیح برای ادامه ازدواج خود در پیش بگیرند. یعنی یا رابطه خود را برای همیشه به پایان برسانند و یا اگر مایلند فرصتی دیگر به خود بدهند، این کار را به شکلی رضایتمندانه و موثر در پیش بگیرند به طوری که هر دو طرف ماجرا یعنی هم کسی که مورد خیانت واقع شده و هم فرد خیانت کار تمام تلاش خود را برای جبران و درمان زخمی که در اثر خیانت شکل گرفته و بهبود رابطه و ایجاد اعتماد مجدد به کار بگیرند.

گزیده کتاب التیام یک پیوند زخم خورده (جلد اول)

سارا در طول سال‌های رشدش تحت این شرایط به خوبی یاد گرفته بود چگونه باید حقش را بگیرد و البته اوجنگیدن و مبارزه را به روش خودش آموخته بود و بدین ترتیب به مرور او مجموعه ای از قوانین زندگی را براساس تجربیات خاص خودش گردآوری کرده بودکه پایه و اساس نگرش های اورا تشکیل میدادوتاحدی متفاوت ازقوانین هم سن و سالان خودش بود که البته این به واسطه تجربیات متفاوت او بود.

کلاً سارا سعی می‌کرد به روش خودش و آنچه آموخته بود به زندگی نگاه کند و زاویه دید خودش اولویت داشت و این امر تاحدی از انعطاف پذیری او می کاست و غالباً شرایط را برایش کمی پیچیده می‌کرد او همواره حس می‌کرد در مقابلش یک رقیب (نامرئی)وجود دارد و یک احساس تنش خفیف که تاحدی آزار دهنده بود.

ولی اینکه طرف مقابل این تنش چه کسی میباشد و این نبرد پنهانی بر علیه چه کسی است، رکن مهم و قابل توجه ای محسوب می‌شد.

آیا طرف مقابل او آرش به عنوان یک برادر قرار داشت یا یک جنسیت متفاوت ؟ که آرش می توانست نمادی از آن باشدیا شاید هم نقطه عطفی بود براین احساس. و پاسخ این پرسش واقعیتی بودکه قطعاً به موقع مشخص می‌شد.

صفحات کتاب :
233
کنگره :
PIR8357‭‬ ‭/ب17‏‫‬‭‮الف‬7 1396
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
4771074
شابک :
978-600-314-257-2‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه التیام یک پیوند زخم خورده (جلد اول)