کتاب داریوش قاسمیان دستجردی (آثار و نوشته ها) pdf رایگان

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آثار و نوشته های داریوش قاسمیان

در این کتاب، آثار و نوشته‌های داریوش قاسمیان دستجردی در زمینه‌های نویسندگی (اصالت من و ایران آباد؛ قرآن و اسلام؛ تفکر انسان استاندارد) هنر (طراحی و نقاشی؛ طراحی صحنه؛ معماری، و کارگردانی) و... تدوین و نوشته شده است.

متولد 19 بهمن 1339

بنیانگذار تفکر انسان استاندارد 1381؛ در دو بخش:

1. شخصیت اجتماعی

2. مدیریت زندگی بشر در هزاره سوم!

و بنیانگذار کونگ-فوی سلامت و ذن 1399...

در بیان مطالب کتاب داریوش قاسمیان دستجردی (آثار و نوشته‌ها)، هدف اصلی ارائه یک چارچوب کلی و یک نظم‌دهی مشخص فکری و ریشه‌ای است؛ در واقع ارایۀ سه بخش: دورنمای رستگاری؛ مدیریت ریشه‌ای، و بازگشت به اصالت، در کنار هم، که سیری اساسی و کامل در جهت اصالت انسانی و جامعه انسانی است مد نظر است.

برای رسیدن به کشوری پیشرفته لازم است که ارکان اصلی آن مشخص شده و بطور اساسی و ریشه‌ای در جایگاه خود قرار گیرند و شرح وظایف هر یک نیز مشخص و از هرگونه تداخل در وظیفه و تصمیم‌گیری بین آن‌ها اجتناب گردد - به خصوص در بخش‌های تولیدی و مدیریتی، به این خاطر باید مشخص شود که ارکان اصلی هر نظامی چیست و وظایف هر بخش و حیطۀ اختیارات آن چیست، در عین حالیکه هماهنگی و نظارت کلی بین آن‌ها توسط قانون وجود خواهد داشت.

همانگونه که ریشۀ یک درخت باید آبیاری شود تا زنده بماند و خشک نشود، یک کشور، یک انسان و هر چیز دیگری در این دنیا نیز ریشه دارد و برای زنده کردن و زنده نگاه داشتن آن می‌بایست از زیربنا و ریشۀ آن شروع کرد.

صفحات کتاب :
86
کنگره :
PIR3405‏‫‬‭
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬8/762
کتابشناسی ملی :
8722552
شابک :
‭978-622-6746-45-8‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه داریوش قاسمیان دستجردی (آثار و نوشته ها)