امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

کتاب 151 ایده ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران نوشته رابرت دیتمر و استفانی مک فارلند و تهیه شده در انتشارات کهکشان دانش است. نویسنده در مقدمه، کتابش را چنین معرفی می کند.

آیا تا به حال با خودتان گفته اید «اگر مردم لعنتی نبودند، کارم چه قدر عالی می شد»؟ درسته، همه ی ما گاهی اوقات چنین حسی داشته ایم - درواقع اغلب، بیش­تر از حالت عادی این حس را داشته ایم. اما، مردم واقعیتی از زندگی و واقعیتی از کار هستند. و برای این­ که بتوانید در هر دو زمینه موثر باشید، باید یاد بگیرید با آن ­ها به طور موثر کنار بیایید.

و کتاب 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران برای همین است. این کتاب، منبع جامع شما برای ساخت روابط بهتر کاری و شخصی است. اگر شما می خواهید دیدگاه تان را نسبت به ایجاد ارتباط با افراد در محیط کاری تغییر دهید، یا به دنبال روش ­هایی برای مدیریت کشمکش مداوم با یک همکار هستید، این کتاب می­تواند به شما کمک کند.

گزیده کتاب 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

روابط شخصی و حرفه ای هستند که منجر به تمایز در دریافت خبرهایی مثل موقعیت شغلی در شرکتی دیگر، یا شانس ملاقات یک فرد مهم در حرفه ی شما، یا موقعیتی برای ملاقات با فردی که ممکن است در آینده ی شما مهم باشد (مثلاً همسر آینده) می‌شوند. پس ما به صحبت در مورد مهارت‌­های ارتباط با دیگران ادامه می‌­دهیم، چون این مهارت‌ها منجر به روابطی سودمند و مثبت در زندگی شما می‌­شوند.

حرف آخر: روابط، تعاملاتی اجتماعی هستند که باعث می‌­شوند جوامع به صورت موثر عمل کنند. آن ­ها را به دست آورید و سپس حفظ کنید.

صفحات کتاب :
143
کنگره :
‫‌BF637‭‬ ‭/‮الف‬4‫‬‬‮‭د9 1398
دیویی :
‫‬‬‮‭158/26
کتابشناسی ملی :
5625428
شابک :
978-600-6524-48-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ۱۵۱ ایده ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران