امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حسرت بس است

کتاب حسرت بس است اثر مارک ماچنیک با ترجمه خلیل رضوی و سوسن کی احمدی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود! کتاب حسرت بس است 30 راه برای شادکامی بزرگ و هدف مند شدن زندگی شما ارائه می دهد.

گزیده کتاب حسرت بس است

حسرت،‌ کارهای انجام‌شده‌ای هستند که آرزو می‌کنیم کاش انجام نداده بودیم و کارهای انجام‌نشده‌ای که آرزو می‌کنیم کاش انجام داده بودیم، و آن‌چه برای ما می‌ماند غصه، پشیمانی و حسرت است.

به بیان دیگر، حسرت‌ها همه به کارهای کرده و نکرده‌ی ما مربوط می‌شوند؛ به رفتارهای‌مان و احساس نارضایتی، پشیمانی و تأسفی که از این رفتارها ناشی می‌شود. برای مثال، اگر تابه‌حال به قول‌تان عمل نکرده‌اید، برخلاف ارزش‌های‌تان عمل کرده‌اید، انتخاب‌های بدی داشته‌اید، یا با حرفی که زده یا کاری که انجام داده‌اید (یا حرفی که نزده یا کاری که نکرده‌اید) کسی را رنجانده‌اید، این رفتارهای شما بوده است که احساس حسرت را در شما به‌ وجود آورده است.

وقتی بدانیم حسرت نتیجه‌ی رفتارهای‌ ماست، بر نحوه‌ی تصمیم‌گیری‌مان تأثیر مستقیمی دارد. معمولاً، عوامل بسیاری را در چارچوب تصمیم‌گیری‌مان دخیل می‌کنیم، مثل زمان، موقعیت، فرصت، هزینه، احساس بعدی‌مان نسبت به تصمیمی که گرفته‌ایم، تأثیر تصمیم و غیره.

صفحات کتاب :
118
کنگره :
BF575‭‬ ‭/ح5‏‫‭م7 1398‬‬
دیویی :
158‬‬
کتابشناسی ملی :
5552869
شابک :
978-600-6524-42-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حسرت بس است