امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای زنان پرکار

کتاب راهنمای زنان پرکار اثر پاملا آلاردیس با ترجمه نادیا مرادی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی از نظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند.

فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

گزیده کتاب راهنمای زنان پرکار

سه دلیل کلی برای زمان هایی که زنان در موقعیت هایی که تمایل ندارند مسئولیتی را بر عهده بگیرند اما در این شرایط پاسخ «بله» می دهند، وجود دارد: نمی خواهند کسی را پایین نشان دهند، نمی خواهند مانند یک احمق و یا ناتوان از انجام کاری دیده شوند، و یا زمانی که تمایل به خواهش و تمنا دارند. من هم با افرادی که با ترفندهایی سریع موجب دست کاری در پاسخ درونی می شوند، همکاری کرده ام.

بیان جملاتی مانند «آیا واقعاً انجام این کار بهترین استفاده ای است که من از زمانم می کنم؟» را تمرین کنید. شاید هنوز هم دچار ترس و یا تشویش باشید، اما زمانی که اولویت های خودتان را به یاد آورید، آسیب کمتری خواهید دید. نکاتی که در ادامه به شرح آن ها می پردازم می توانند در این زمینه به شما کمک کنند:

به آرامی تا ده بشمارید: اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید پاسخ بله یا خیر بدهید، آرامش خود را حفظ کنید، و به ‌آرامی تا شماره ی ده بشمارید و بلافاصله پاسخ ندهید. به جنبه‌های احساسی گذشته نگاه کنید: برای مثال، احساس تعهد، یا حتی پتانسیل تجربه ی رضایت و موفقیت را نادیده بگیرید و آن را از لحاظ هزینه ای که برای زمان شما دارد، مورد ارزیابی قرار دهید؛ پیش از گفتن «بله» یا «خیر»، تعداد ساعت‌ها یا روزهایی که باید صرف انجام آن کار کنید را در نظر بگیرید.

صفحات کتاب :
246
کنگره :
HQ1221
دیویی :
640/43082
کتابشناسی ملی :
5718479
شابک :
978-600-6524-58-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه راهنمای زنان پرکار