نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب ایلیا 3 و 4 به قلم امین توکلی یک مجموعه داستان دنباله‌دار مصور یا کمیک استریپ می باشد از انتشارات کمیکا کتاب‌های کمیک یا داستان مصور، کتاب‌هایی هستند که به کمک تصویر، داستانی را برای شما روایت می‌کنند.

معرفی کتاب کمیک ایلیا 3 و 4

همه‌ی ما دوست داریم در دنیای فانتزی داستان‌ها غرق شویم، دنیایی که در آن همه می‌توانند قدرت‌های خارق‌العاده داشته باشند و بسیاری از غیر ممکن‌ها در آن ممکن می‌شود. کتاب داستان مصور ایلیا؛ تولد یک قهرمان، کلید ورود شما به دنیای داستان‌های فانتزی ابرقهرمانان است.

به دنیای کمیکا خوش آمدید! دنیایی که قاب‌های پشت سر هم کمیک، مانند دانه‌های یک زنجیر، داستانی جذاب و دوست داشتنی را روایت می‌کنند. امیرعلی چیزی رو که از تلویزیون می دید اصلا باورش نمیشد! این حتما یه فیلم تخیلی بود! اصلا! اون هم وسط شهر؟ خودش بود، اصلان که از مرگ برگشته بود و واقعا داشت به مردم شهر آسیب میزد …

اما امیرعلی در این شرایط چیکار خواهد کرد. درسته که امیرعلی تصمیم گرفته دیگه جون خودش رو تو خطر نندازه اما هنوز قدرت عجیب و غریبی که توی وجودش حس می کنه و اتفاقاتی که تو آزمایشگاه اصلان افتاده بود و فکر اون زن که تو لحظه آخر نجاتش داد، یک ثانیه هم راحتش نمی ذاره.

از طرفی تنهایی امیرعلی و ریحانه، و مسئولیت سخت اداره این زندگی بعد از رفتن مادرش رو دوشش سنگینی می کنه و امیرعلی نمی تونه این زندگی شکننده رو به خطر بندازه. دقیقا همینجاست که یک نفر تصمیم می گیره قهرمان باشه یا به زندگی عادی خودش ادامه بده.

گزیده کتاب کمیک ایلیا جلد 3 و 4

+حانیه! تو سختی های بعد از من قوی باشید.

-شک به دلت راه نده! نمیذارم آب تو دل بچه ها تکون بخوره.

هر لحظه زندگی بدون تو مثل یه عمر می‌گذره؛ اما میدونم مبارزها چقدر انتظار می‌کشن که به این لحظه برسن.

با خیال راحت برو، ابراهیم!

+مطمئنم همراه قوی ای مثل تو مبارزهای بزرگتری تربیت خواهد کرد.

اینُ از طرف من بده به امیرعلی. کمکش می‌کنه.

دانلود کتاب ایلیا 3 و 4

خرید کتاب ایلیا 3 و 4

این کتاب و جلدهای دیگر کتاب را در فراکتاب با تخفیف دریافت کنید.

دانلود کتاب ایلیا 3 و 4

نسخه الکترونیک این کتاب و بسیاری دیگر از قسمت های این مجموعه کتاب در فراکتاب به صورت الکترونیک منتشر شده است و در دسترس شما قرار دارد.

کتاب ایلیا 3 و 4

مشخصات کتاب ایلیا جلد 3 و 4 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 68
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
دیویی :
‫‭[ج]741/5955‬
کتابشناسی ملی :
8432853
شابک :
9786229841570
سال نشر :
1400
کنگره :
‫‭PN6790 ‬

کتاب های مشابه ایلیا 3 و 4