نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کمیک ایلیا جلد 6

کتاب کمیک ایلیا جلد 6 به قلم امین توکلی یک مجموعه داستان دنباله‌دار مصور یا کمیک استریپ می باشد از انتشارات کمیکا کتاب‌های کمیک یا داستان مصور، کتاب‌هایی هستند که به کمک تصویر، داستانی را برای شما روایت می‌کنند.

همه‌ی ما دوست داریم در دنیای فانتزی داستان‌ها غرق شویم، دنیایی که در آن همه می‌توانند قدرت‌های خارق‌العاده داشته باشند و بسیاری از غیر ممکن‌ها در آن ممکن می‌شود. کتاب داستان مصور ایلیا؛ تولد یک قهرمان، کلید ورود شما به دنیای داستان‌های فانتزی ابرقهرمانان است.

به دنیای کمیکا خوش آمدید! دنیایی که قاب‌های پشت سر هم کمیک، مانند دانه‌های یک زنجیر، داستانی جذاب و دوست داشتنی را روایت می‌کنند. از وقتی ایلیا چشم به دنیای ناشناخته نبرد تاریخی با خاندان سایه باز کرده، دیگه اون امیرعلی سابق نیست و سعی می‌کنه یکی از بهترین مبارزها باشه ولی رسیدن به این هدف به سادگی شکست دادن اصلان نیست.

دشمنانی سر راه او هستند که حاضرند برای پیروزی قائن همه مردم دنیا رو قربانی کنن، دشمنانی که دنیا رو خالی از مبارزها و قهرمانان می‌خوان و برای ایلیا، این تازه اول ماجراست.

گزیده کتاب کمیک ایلیا جلد 6

+ بچه ها یه لحظه ساکت شین مثل اینکه باز یه چیزی شده!

- مسئولان امنیتی نزدیک شدن به محل حادثه را اکیدا ممنوع کرده اند.

طبق گزارشاتی که به دستمان رسیده، یکی از بانک ها در محدوده مرکز شهر مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته و تعداد زیادی از شهروندان گروگان گرفته شده اند.

صفحات کتاب :
32
کنگره :
‫‭PN6790‬‬
دیویی :
741/5955‌‬‬[ج]‬
کتابشناسی ملی :
6103517
شابک :
978-622-967770-4
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ایلیا 6