معرفی و دانلود کتاب ارتش خوب من

راهنمای تیم سازی برای صاحبان کسب و کار، مشاوران مدیریت، کارآفرینان، مدیران

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ارتش خوب من

کتاب ارتش خوب من به قلم سعید بختیاری؛ راهنمای تیم سازی برای صاحبان کسب و کار، مشاوران مدیریت، کارآفرینان، مدیران است. به نظر نویسنده کسب‌و‌کارها میدان یک جنگ واقعی هستند و تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند تا سهمی از بازار و سودی از آن سهم به‌دست آورند. هیچ چیز شبیه‌تر از یک میدان جنگ برای درک کردن یک کسب‌و‌کار نیست.

البته این جنگ صرفا در رقابت برای به‌دست آوردن مشتری نیست بلکه در تقابل با مجموعه‌ای مشکلات نظیر زنجیره تامین، مراجع قانونی (مالیات، تامین اجتماعی، وزارت کار و...)، منابع انسانی، نشریات و شبکه‌های اجتماعی است که شکست در هر یک از آن ها علاوه بر ایجاد هزینه‌ها و تعهدات سخت، می‌تواند به نابودی کسب و کار منجر شود.

گزیده کتاب ارتش خوب من

در مدیریت سازمان ها، هیچ چیز به اندازه سوال های ساده خطرناک نیست. سوال هایی کلی و غیردقیق که جواب های کلی و ساده ای دارند، سوال هایی مثل اینکه به چه جور تیم کاری احتیاج داریم؟ تقریبا همه فکر میکنیم که پاسخ آن را بلد هستیم و به سرعت جواب می دهیم: فردی که سالم و صادق باشه و بتواند خوب کار کند و متعهد باشد.

واقعیت این است که مشکل از همین جواب ساده شروع می شود اگر واقعا یک ارتش عالی و قدرتمند می خواهید باید قبل از اینکه دنبال سرباز و افسر خوب بگردید، بدانید که آن ها را برای چه میدانی نیاز دارید.

صفحات کتاب :
265
کنگره :
‭HD37‬
دیویی :
‭658‬
کتابشناسی ملی :
8779753
شابک :
978-622-292-667-0
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ارتش خوب من