امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 41,300
خرید چاپی
69,000
10%
ت 62,100

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب ایلیا 12 از امین توکلی، روایت وقایع بعد از پیروزی در برابر ناتان است. زمانی که مردم به خاطر وجود قهرمان در شهر احساس آرامش می‌کنند و از اقدامات دشمن شکست‌خورده برای انتقام بی‌خبرند.

معرفی کتاب ایلیا 12

این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.مجموعه داستان های ایلیا، داستان های مصور دنباله داری ست که برای گروه سنی ۷ سال به بالا جذابیت های ویژه ای دارد. ماجراجویانه بودن و هیجان بالای داستان، نوجوانان را ترقیب می کند تا با خواندن هر جلد به سراغ جلد بعدی بروند.امروزه داستان ها و کتاب های مصور مورد توجه نوجوانان بسیاری قرار گرفته است. کوتاه بودن متن ها و همراهی متن و تصویر می تواند از دلایل این استقبال و توجه باشد. یکی از دغدغه های همیشگی والدین ایرانی، در دسترس بودن کتاب هایی است با ویژگی های ایرانی _ اسلامی.

مجموعه ایلیا تولد یک قهرمان را می توان در این دسته از کتاب ها قرار داد که هم به نیاز های نوجوانان پاسخ می دهد و هم والدین می توانند با خیال راحت این کتاب های مصور را در اختیار فرزندانشان قرار دهند و نگرانی از بابت الگوگیری و همزاد پنداری نوجوانشان با شخصیت های داستان را نداشته باشند. تاکید کتاب بر ایرانی بودن شخصیت های داستان هم یک نقطه قوت برای این مجموعه می باشد.همچنین می توان گفت که مجموعه ایلیا تولد یک قهرمان، از لحاظ جلوه های بصری در حد استاندارد های جهانی عمل کرده و جایگاه بالایی دارد که همین امر نیز در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد. این کتاب کودکانه در رده کتاب های ۷ تا ۹ سال و کتاب های ۹ تا 12 سال قرار می گیرد.از دیگر ویژگی های مثبت کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12 و سایر جلدها می توان محتوای برنامه ریزی شده در هر جلد را ذکر کرد به طوری که مخاطب بعد از پایان هر جلد، مشتاق خواندن جلد بعدی است.

خلاصه کتاب ایلیا جلد 12

با درمان بیماری و فرار ناتان، ظاهراً شهر دوباره به شرایط عادی برگشته، اما این اتفاق‌ها فقط ۱ روی سکه اند. در دنیای مبارزان، ماجراهای زیادی در جریان است که ایلیا از آن‌ها بی‌خبر است. بعد از شکست دادن ناتان، چشمان زیادی به این مبارز جوان خیره است چشمان کسانی که منتظرند در اولین فرصت او را شکست دهند.

ایلیا و دوستانش از این ماجراها بی‌خبرند، اما می‌دانند تا دشمن را از میان برندارند روی آرامش را نخواهند دید.با ایلیا همراه شویم تا ببینیم با چه تهدیدهایی روبرو خواهد شد و چطور در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.پشت جلد دوازده کتاب ایلیا تولد یک قهرمان (قسمت 12) دقیقاً زمانی‌ که همه مشغول برگزاری جشن پیروزی در برابر ناتان هستند و به‌خاطر وجود قهرمان در شهر احساس آرامش می‌کنند، دشمن قدیمی‌شان آرام ننشسته است و خودش را برای انتقام آماده می‌کند.طوفان انتقام درجایی دورتر از فضای آرام این شهر به پا می‌شود. آیا امیرعلی این آرامش پیش‌از طوفان را خواهد فهمید؟ آیا او برای مبارزه‌های سخت‌تر آماده است؟

کتاب رایگان ایلیا

این مجموعه کتاب به صورت خرید چاپی با ده درصد تخفبف در فراکتاب موجود است و علاقه مندان می توانند به سایت و اپلیکیشن فراکتاب مراجعه و آن را خریداری نمایند.

مجموعه کتاب ایلیا

تا کنون 17 جلد از این مجموعه جذاب و دوست داشتنی منتشر شده است.

خرید کتاب ایلیا 12

این کتاب را در دو فرمت چاپی و الکترونیک از فراکتاب دریافت کنید.

گتاب ایلیا 12

مشخصات کتاب ایلیا جلد 12 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 32
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
32
کنگره :
‫‬‮‭PN6790‭‬‭‬‭‭‬ ‬‬‬‬
دیویی :
‫‬‮‭741/5955‬‬ [ج]‬‭‮‬
کتابشناسی ملی :
6122208
شابک :
978-622-96777-5-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ایلیا 12