امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 65,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اشک های کابل

کتاب اشک های کابل اثر مایکل پی باکلی با ترجمه اسدالله جعفری پژمان توسط انتشارات افراز منتشر شده است. اگر چه کتاب اشک های کابل یک کار داستانی است، اما بازگو کننده تجربیات شخصی نویسنده در طول سال های حضورش در شهر کابل است.

شخصیت های داستان از مردم عادی افغانستان هستند که نویسنده هر روز آن ها را می دیده و یا با آن ها کار می کرده است. دشواری هایی که زنان این داستان تحمل می کنند کاملا واقعی است. در کتاب اشک های کابل از گرایش مردم افغانستان به انسجام و وحدت، برای جلوگیری از قتل یا و ترورها در شهر کابل یاد می شود.

گزیده کتاب اشک های کابل

این یک داستان تخیلی مبتنی بر واقعیت های روزگار وطن ماست. روزگار سیاه طالبانی و پساطالبانی، روزگاریست که هنوز هم مردم شهر و دیار ما وحشت و دهشت را احساس می کنند. احساس و خاطراتی که فراموش شدنی نیست. در پنج سال حکومت طالبان، پس از سقوط آن رژیم افراطی که از ذهنیت و تفکر وهابیت تغذیه می شد، به دوران سیاه سنگسار، کشتار و شلاق برای زنان و کودکان افغانستان معروف شد.

این اثر را، مایکل پی باکلی نوشته است. مایکل باکلی شصت و یک ساله است و در حال حاضر در فیلیپین زندگی می کند. او سی و یک سال در بخش پیاده نظام نیروی زمینی ارتش آمریکا، از جمله هفت سال در عراق و چندین سال در افغانستان، خدمت کرده است. او از نوشتن داستان های تخیلی پرشور و هیجان آفرینش که مبتنی بر واقعیت هاست، لذت می برد.

صفحات کتاب :
174
کنگره :
‏‫‭PS3603‬‬
دیویی :
‏‫‭813/6‬‬
کتابشناسی ملی :
8434810
شابک :
‏‫‭978-600-326-672-8‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه اشک های کابل