معرفی و دانلود کتاب چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟

کتاب چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟، یک متد جدید تدریس بازیگری است که از تمامی متدهای قبلی خود الهام گرفته و آن ها را تلفیق نموده تا متناسب ذهن بازیگر مبتدی باشد.

تمرینات کتاب چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟ از شکل‌سازی شروع شده و به تیپ‌سازی و شخصیت‌سازی می‌رسد که رفته‌رفته یک هنرجوی بازیگری را با این دنیای پیچیده و زیبا آشنا می‌کند و نحوه تدریس آن را آموزش می دهد.

در بخش دوم کتاب، عواملی مانند حافظه تصویری، حافظه هیجانی، احساس، ناخودآگاه جمعی و ایگوی بازیگر مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بازیگر حین تمرین و اجرا با محیطی شناخته‌شده‌تر ارتباط برقرار کند.

کتاب چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟ یک کتاب بازیگری در دو بخش است، که بخش اول به چگونگی آموزش دادن به بازیگر باتوجه به روانشناسی ذهن می‌باشد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازیگری که می‌خواهند شروع به این حرفه کنند و همینطور برای اساتید به‌صورت یک متد تدریس مورد استفاده قرار گیرد. بخش دوم تحلیلی‌ شناختی از فرایند بازیگری در حین تمرین و اجرا بر طبق ساختار ذهنی بازیگر می‌باشد که به شناختی از این فرایند منجر می‌شود.

گزیده کتاب چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟

تیپ سازی

در این مرحله وارد تیپ سازی می شویم البته به صورت قدم به قدم تا بتوانیم به تیپ سازی کامل در اخر فصل برسیم.

برای نشان دادن تیپ از ساختن و نشان دادن صفات معمولی انسانی شروع می کنیم. مانند بزرگی یا کوچکی و سعی می نماییم آن ها را به صورت جسمانی نشان دهیم.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‫‭PN2075
دیویی :
‫‭792/02807
کتابشناسی ملی :
7584125
شابک :
978-600-326-638-4

کتاب های مشابه چگونه بازیگری را آموزش دهیم؟