امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دختر شهر پارس

کتاب دختر شهر پارس به قلم بنفشه سموات روایت علاقهٔ یک خانم به فوتبال است. اما در ایران نه‌تنها بازی کردن فوتبال بلکه حتی دوست داشتن آن هم برای خانم‌ها آسان نیست. چرا که زنان حق ورود به ورزشگاه و تشویق تیم محبوبشان را به خاطر رفتار نامناسب آقایان ندارند.

متن کتاب دختر شهر پارس

همیشه عشق تبدیل به نفرت می شود ولی برای من نفرت تبدیل به عشق شد. از وقتی که یادم می آید فوتبال دوست نداشتم یا بهتر بگویم متنفر بودم از دید آدم هایی که فوتبال دوست ندارند فوتبال یعنی دویدن چند نفر دنبال توپ! اصلاً تاکتیک یا هیچ چیز خاصی را چشمانت نمی بیند عجیبه ولی واقعاً نمی بیند! وقتی الان خودم را با زمانی که فوتبال دوست نداشتم مقایسه می کنم چقدر برای من همه چی عوض شده حتی بعضی وقت ها بازی های تیم های که طرفدارشان نیستم صرفاً برای هیجان فوتبال تماشا می کنم.

هیچ وقت بی دلیل از چیزی بدم نمی آید اینکه فوتبال دوست نداشتم دلایلی داشت هشت آذر برای فوتبال ایران روز خوشایندی است گل خداداد عزیزی به استرالیا این گل حضور تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 قطعی کرد شب و روز تلویزیون این گل را پخش می کرد حتی وسط برنامه کودک! از این گل بیزار بودم آن قدر که تلویزیون پخشش می کرد یا هرجایی که می رفتیم بحث گل خداداد عزیزی بود.

صفحات کتاب :
111
کنگره :
‫‮‭GV943/6‭‬‭‬‭
دیویی :
‫‬‮‭796/334630955
کتابشناسی ملی :
7633848
شابک :
978-622-292-150-7
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه دختر شهر پارس