امتیاز
5 / 4.6
دریافت صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

حجت الاسلام امینی خواه آن سوی مرگ را در دانشگاه فردوسی مشهد شرح و بسط داده‌ند که پس از انتشار این سلسله سخنرانی‌ها با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد. علاوه بر آن تاثیر فروانی در پرفروش شدن این کتاب در زمان انتشارش داشت.

نقد و بررسی کتاب آن سوی مرگ

کتاب آن سوی مرگ گفتگو درباره افرادی است که بازه زمانی کوتاهی در کما بوده اند اما بازه ای طولانی از بهشت و جهنم برزخی را به چشم دیده اند و خاطرات خود را برای ما بازگو کرده اند. نویسنده در کتاب آن سوی مرگ سه خاطره درباره تجربه مرگ را گردآوری کرده است که از مصاحبه رودررو با افرادی حاصل شده که حیات پس از مرگ را تجربه کرده و به برزخ رفته و بازگشته اند. این اثر یکی از کتاب های جمال صادقی با موضوع برزخ و قیامت می باشد.

کتاب آن سوی مرگ pdf

دانلود کتاب آن سوی مرگ در فراکتاب ممکن نیست اما نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه در دسترس شماست. کتاب آن سوی مرگ pdf رایگان امینی خواه نیز در فراکتاب منتشر نشده است و نویسنده در حال فروش این کتاب است و اجازه انتشار رایگان آن را نداده است.

کتاب آن سوی مرگ

دانلود رایگان کتاب آن سوی مرگ صوتی

نقد و بررسی کتاب آن سوی مرگ توسط استاد امینی خواه در فراکتاب رایگان منتشر شده است اما کتاب آن سوی مرگ صوتی در فراکتاب منتشر نشده است. همچنین نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه در دسترس شماست.

دانلود فایل صوتی آن سوی مرگ امینی خواه

دانلود کتاب آن سوی مرگ امینی خواه در فراکتاب ممکن شده است و همزمان امکان خواندن آنلاین کتاب آن سوی مرگ امینی خواه نیز در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست. اما نسخه الکترونیک یا کتاب آن سوی مرگ pdf در فراکتاب منتشر نشده است.

خلاصه ی کتاب آن سوی مرگ

کتاب آنسوی مرگ را می‌توان متشکل از ۴ بخش زیر دانست:
•    یادداشت نویسنده
•    بخش اول
•    بخش دوم
•    بخش سوم.
در “یادداشت نویسنده”، نویسنده‌ی کتاب از سفرهای طولانی‌مدت خود و دوستش (حسین حاجی ده‌آبادی) در اوایل جوانی، برای یافتن سوژه‌هایی ناب در جای جای ایران برای نگارش صحبت می‌کند. از سفرهایی که چند سال به طول انجامید و با آشنایی با افرادی که تجربه‌ی نزدیک به مرگ که در فرهنگ غرب با عنوان NDE یاد می‌شود، به پایان می‌رسد.
نویسنده در یادداشت خود بیان داشته که در ابتدای کار که با اولین تجربه‌گر که یک خانم بوده و تجربه خود را پس از یک سانحه‌ی دلخراش که بموجب آن در اثر ضربه مغزی به کما می‌رود، بدست‌آورده، روبرو می‌شود، پذیرش گفته‌های او برایش غیرممکن و مضحک به نظر می‌رسیده؛ اما با پیشرفت داستان تجربه او و بازگو کردن این تجربه، درمی‌یابد که دیگر نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی‌توجه باشد. این تصمیم نویسنده با رویارویی با نفر دومی که تجربه‌ای مشابه را داشته قوت می‌گیرد و بعد از مدتی تصمیم به نگارش کتابی با موضوع عالم پس از مرگ می‌کند و درباره اما و اگرها و چالش‌های این تصمیم، تا زمانی که مسیر برایشان هموار می‌شود بیشتر توضیح می‌دهد.

بدنه اصلی کتاب از “بخش اول” و با داستان تجربه دختری جوان، که در کتاب با اسم سحر معرفی‌شده، در پی حادثه سقوط یک یخچال فریزر در مسیر راه‌پله منزلش، بر روی او شروع می‌شود.

آن سوی مرگ امینی خواه

مشخصات نقد و بررسی کتاب آن سوی مرگ را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
سخنران: حجت الاسلام مصطفی امینی خواه
کتاب: آن سوی مرگ
تعداد جلسات: 39
زمان کل: 19 ساعت و 23 دقیقه
موضوع: شرح و بسط کتاب و موضوع برزخ

 

کتاب های مشابه نقد و بررسی کتاب آن سوی مرگ