امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
خرید چاپی
89,000
15%
ت 75,650

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شام اول

کتاب شام اول نوشته میلاد خاکپور مجموعه ایست از نکات ناب از سه پرچمدار حوزه موفقیت، برایان تریسی، تونی رابینز و وارن بافت. خاکپور کتابش را اینچنین معرفی کرده است.

دعوت به یک دورهمی جذاب به صرف شام و برای اولین‌بار توسط سه ستاره ...

کتاب شام اول رهبران سه حوزه «خودسازی و بهبود شیوه زندگی» ، «انگیزشی و شکست ناپذیری» و همچنین «هوش مالی و مسائل اقتصادی» را دور‌ هم جمع کرده و حالا شما هم می‌توانید مهمان این دورهمی باشید.

وارن بافت با زبان شیرین‌اش از تجربیات متعدد خود در حوزهِ مالی و ثروتمند‌ترین مرد جهان بودن خواهد گفت، برایان تریسی درس‌هایی از سمینار‌های متعدد و کتاب‌های زیادی که منتشر کرده را به صورت خلاصه می‌گوید و تونی رابینز کتاب‌ها و همایش‌های بی‌نظیر خود را به شکل مختصر با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

خاطرات این دورهمی مطمئناً در زندگی روزمره‌ی شما تا سال‌ها مرور خواهد شد.

همه‌چیز از اولین شام شروع خواهد شد...

گزیده ای از مقدمه کتاب شام اول

برای رسیدن به زندگی مورد رضایت یا همان رسیدن به موفقیت، سه جنبۀ اصلی وجود دارد که باید در تمام آن ها به شرایط خوبی رسید. و آن ها عبارتند از: جنبۀ اول «خود سازی و بهبود شیوۀ زندگی »، جنبۀ دوم «انگیزه بخشی شخصی و داشتن انرژی کافی»، جنبۀ سوم «هوش مالی و کنترل مسائل اقتصادی .»

خواندن اکثر کتاب ها در این سه موضوع اصلی شاید سالها زمان ببرد و با توجه به درگیری های موجود در زندگی امروزه شاید انجام این کار، خیلی ساده نباشد. به همین منظور ما رهبران این سه موضوع اصلی را انتخاب کردیم و جملات تأثیرگذار آن ها در کتاب ها و یا سخنرانی هایشان را جمع‌آوری و ترجمه کرده، به رشته تحریر درآوردیم: در حوزۀ خودسازی و بهبود شیوۀ زندگی، برایان تریسی؛ در حوزۀ انگیزشی و شکست ناپذیری، تونی رابینز؛ در حوزۀ هوش مالی و کنترل مسائل اقتصادی، وارن بافت.

امیدوارم بتوانم با مطالب این کتاب حداقل به یک نفر کمک کنم تا شرایط زندگی خود را بهبود بخشد و زندگی خوش‌آیندی را که دوست دارد، برای خود بسازد. و من با اشتیاق در انتظار روزی خواهم بود که کتاب داستان موفقیت چند نفر از مخاطبان این کتاب به دستم برسد.

شابک :
9786222921552
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
243
کنگره :
‏‫‬‬‮‭‬‮‭PN6095
دیویی :
‏‫‬‬‮‭‬‮‭‬‭808/882
کتابشناسی ملی :
8738668

کتاب های مشابه شام اول