امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از تیم بیرون برو!

کتاب از تیم بیرون برو! نوشته استن و جان برنشتاین توسط طاهره آشتیانی ترجمه شده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین است.

مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود. این مجموعه با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و دوست داشتنی بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

کتاب از تیم بیرون برو! کاری از انتشارات شیرین بیان، به کودک درباره مهارت مقابله با استرس آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب از تیم بیرون برو! و کتاب‌های دیگر این مجموعه را برای آموزش مهارت‌های زندگی در قالب داستان به کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از متن کتاب از تیم بیرون برو!

برادر خرس و خواهرش که همراه پدر و مادر در خانه‌ی درختی بزرگی پایین جاده‌ی خاکی آفتاب گیر در دورترین نقطه‌ی شهر خرس ها زندگی می‌کردند، در فصل های مختلف سال بازی های گوناگونی با همدیگر انجام می دادند.

در فصل بهار خیلی دوست داشتند بیسبال بازی کنند. با شروع فصل بهار برادر خرس و خواهرش چوب بیسبال، توپ و دستکش‌هایشان را با خوشحالی برداشتند و با اشتیاق شروع به تمرین کردند تا خودشان را برای مسابقات آماده کنند. آن ها توپ را به سمت یکدیگر پرتاب می کردند و ضربه های پرتابی را می گرفتند.

دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‭ب482‮الف‬ 1396
کتابشناسی ملی :
4941963
شابک :
9786009846368
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
53

کتاب های مشابه از تیم بیرون برو!