نظر شما چیست؟

معرفی کتاب به مدرسه برو!

کتاب به مدرسه برو! نوشته استن و جان برنشتاین توسط طاهره آشتیانی ترجمه شده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین است.

مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود. این مجموعه با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و دوست داشتنی بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

کتاب به مدرسه برو! کاری از انتشارات شیرین بیان، به کودک درباره مهارت سازگاری آموزش می‌دهد. کتاب به مدرسه برو! و کتاب‌های دیگر این مجموعه برای آموزش مهارت‌های زندگی در قالب داستان برای کودکان طراحی شده‌اند.

بخشی از متن کتاب به مدرسه برو!

هوای تابستان خیلی گرم بود. خانواده ی خرس ها تصمیم گرفتند برای گردش به جنگل بروند و در دریاچه‌ی کوچکی شنا و قایق رانی کنند. آن ها بعد از پایان تفریح، یک مسیر طولانی را پیاده روی کردند تا به خانه‌ی درختی شان رسیدند.

اما روزهای پایانی تابستان هوا کمی خنک شده و کوچ پرنده ها به سمت جنوب شروع شده بود. برگ درخت ها هم تغییر رنگ داده بود. برادر خرس سرِ میز شام گفت: «من از تعطیلات تابستان خسته شدم و دوست دارم هرچه زودتر به مدرسه بروم! » خرس پدر گفت: « پسرم! چه عالی؛ زیرا مدرسه ها به زودی باز می‌شود!

صفحات کتاب :
43
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‬‭ب428ب‌ھ 1396
کتابشناسی ملی :
4942850
شابک :
9786009855216
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه به مدرسه برو!