امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,200
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب غذای ناسالم

کتاب غذای ناسالم اثر جان برنشتاین و استین برنشتاین توسط عطیه کارگر دولت آبادی ترجمه شده است. این اثر یکی از کتاب‌های مجموعه خرس‌های برنشتاین می باشد.

این مجموعه کتاب‌ مهارت‌های اولیه زندگی را با زبانی ساده و تصاویری جذاب و رنگی به کودکان آموزش می‌دهند. مجموعه خرس‌های برنشتاین یکی از مجموعه‌های اموزش مهارت‌های زندگی به کودک است که سال ها به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و مورد استفاده بوده است.

کتاب غذای ناسالم کاری از انتشارات شیرین بیان، در قالب داستانی جذاب به کودکان مهارت خودکنترلی و تغییر عادت خوردن غذاهای ناسالم و غیر مغذی را آموزش می‌دهد.

بخشی از متن کتاب غذای ناسالم

سرزمین خرس ها جایی که خانواده‌ی خرسی در خانه‌ی بزرگ درختی‌شان پایین یک جاده‌ی خاکی زندگی می کردند مکانی شاد و سالم بود. مکان های گرم ونرم و درخت های دنج زیادی برای زندگی اهالی سرزمین خرس ها وجود داشت.

هوا اغلب اوقات خوب بود.و بهتر از همه اینکه غذاهای خوب و سالم فراوان بود، کِرم و دانه برای پرندگان، فندق و میوه‌ی بلوط برای سنجاب ها و علف و گیاه قاصدک برای خرگوش ها، مگس برای قورباغه ها و غذاهای خوب و مغذی مثل عسل برای خرس ها و البته مهم تر از همه میوه‌های فراوان، سبزیجات، شیر، ماهی و ماکیان.

صفحات کتاب :
58
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‬‭ب482غ 1396
کتابشناسی ملی :
4918846
شابک :
9786009846320
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه غذای ناسالم