نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هدیه روز پدر

کتاب هدیه روز پدر نوشته استن و جان برنشتاین توسط عطیه کارگر دولت آبادی  ترجمه شده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین است.

 مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود. این مجموعه با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و دوست داشتنی بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

کتاب هدیه روز پدر کاری از انتشارات شیرین بیان، با زبانی روان و کودکانه درباره مهارت احترام و قدردانی به کودکان آموزش می‌دهد.

بخشی از متن کتاب هدیه روز پدر

خرس پدر ایده‌های زیادی داشت و درباره‌ی تمام موضوعات فکرها و نظرات مختلفی داشت. او در مورد بهترین روش برای قطع درختان نیز فکرهایی داشت. او درباره ی پیش بینی هوا هم نظر می داد.

بهترین راه برای پیش‌بینی هوا بررسی کرک و خز پوست کرم ابریشم است. خرس پدر درباره ی بهترین نوع عسل هم نظراتی داشت. و به نظر او روز مادر یک مناسبت شایسته و عالی است و باید برای گرامی داشت مقام مادر آن روز را جشن گرفت. ولی در مورد روز پدر چنین نظری نداشت.

بهتر است امسال روز پدر را نادیده بگیریم. این فقط یک نقشه است که بچه ها به مرکز خرید بروند و به غیر از کارت های تبریک روز پدر هدیه‌های زیادی را هم بخرند.

صفحات کتاب :
53
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‬‭ب482ھ 1396
کتابشناسی ملی :
4918844
شابک :
9786009846337
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه هدیه ی روز پدر