کتاب ذهن های آشفته pdf

چگونه شخصیت‌های خطرناک دموکراسی را از بین می‌برند؟

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ذهن های آشفته

کتاب ذهن های آشفته به قلم ایان هیوز به‌صورت بسیار واضح و با بیانی ساده و قابل تحسین، از روش‌هایی سخن می‌گوید که افراد خطرناک از طریق آن‌ها می‌توانند ظهور کرده، شکوفا شده و در موقعیت‌های اجتماعی و سیاسی معین، بر دیگران تسلط پیدا کنند و باعث آسیب، خشونت و بربریت بی‌حدوحصر شوند.

کتاب ذهن های آشفته نشان می‌دهد که یک اقلیت کوچک اما با سیاقی متفاوت از اکثریت مردم، توانایی ذاتی و دائمی برای بروز رفتارهای وحشیانه در برخورد با دیگران دارند.

همچنین در زمانه‌ای که دموکراسی در سراسر جهان در حال منزوی شدن است، کتاب ذهن های آشفته به وضوح توضیح می‌دهد که دموکراسی چیست و چرا دفاع از آن بسیار مهم است.

بخشی از متن کتاب ذهن های آشفته

کمونیسم یکی از شاخصه‌های قرن بیستم بود. رهبران کمونیست این قرن (استالین، مائو، پل پوت و بسیاری دیگر) رهبری رژیم‌هایی را بر عهده داشتند که از نظر تئوری، برای دستیابی به یک جامعه سوسیالیستی آرمان‌شهری تشکیل شده بودند. عملاً، همه این رهبران با ظلم و ستم شدید، با نادیده گرفتن حقوق بشر و حاکمیت قانون و دستور کشتار و زندانی کردن تعداد زیادی از مردم، قدرت را به دست گرفتند.

آن‌هایی که به‌قدر کافی بداقبال بودند که تحت سلطه این رژیم‌ها زندگی کنند و کسانی که جسارت زیر سوال بردن امکان دستیابی به دیدگاه آرمان‌شهری کمونیسم را داشتند به‌صورت میلیونی سلاخی شدند.

صفحات کتاب :
253
کنگره :
‫‬‭JA74/5
دیویی :
‫‬‭352/23019
کتابشناسی ملی :
8782798
شابک :
978-622-94573-0-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ذهن های آشفته