نظر شما چیست؟

کتاب حرف رمزی ممزی از کلر ژوبرت و ناشر آن رود آبی است در دسته کودک و نوجوان جای می گیرد.

معرفی کتاب رمزی ممزی

هر مادر کتابخوانی، خانم کلرژوبرت را به عنوان نویسنده کم‌نظیر قصه‌های کودک می‌شناسد و با خیال راحت از محتوای کتاب، آن را با صدای بلند برای کودک خود می‌خواند.
حالا هم اگر بگویم مجموعه جدیدی به قلم و تصویرگری ایشان با عنوان «داستان های سرزمین دوستی» به چاپ رسیده، ذوق می‌کنید. یک مجموعه که قصه‌های شیرینش بر اساس احادیث معصومین نوشته شدند؛ هر کتاب یک حدیث.
مثلا جلد آغازین آن با اسم «حرف رمزی ممزی» با موضوع «بسم‌الله الرحمن الرحیم» شروع می‌شود و اولش با شخصیت کوچک و دوست‌داشتنی وزوزک آشنا می‌شویم، دوست می‌شویم و در پایان کتاب با کمک چند زنبور نازنین دیگر یک کاردستی زیبا را می‌سازیم.
اگر شما هم کودکی در گروه سنی الف یا ب (۵تا۱۰ساله) دارید، از این تجربه شیرین کتابخوانی دست برندارید.
این کتاب براساس حدیث «هر وقت کسی بگوید بسم الله الرحمن الرحیم، خدای بزرگ می گوید: او با نام من شروع کرده، پس من هم کمکش می کنم ... » رسول خدا (ص) می باشد.

خلاصه کتاب رمزی ممزی

کتاب حرف رمزی ممزی داستانی کودکانه است، درباره اهمیت به زبان آوردن نام خدا و گفتن بسم الله الرحمن الرحیم. در این مجموعه کتاب‌ها، نویسنده بر اساس احادیثی که منابع آن‌ها را نیز در پایان ذکر می‌کند داستانی درباره مسائل گوناگون مانند اهمیت ذکر نام خدای عزیز و مهربان نوشته است.

در این کتاب می‌گوید:"بچه زنبورها ته کندو جمع شده‌اند و با هم پچ‌پچ می‌کنند. هر کدام از آن‌ها درباره ویزویزک، چیزی می‌گویند وفکر می‌کنند او رازی را زیر لب زمزمه می‌کند. بالاخره ویزویزک از پچ‌پچ‌ها خبردار می شود و می گوید که داردنام عزیزی مهربان که همه را آفریده است، به زبان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های مهارتی این کتاب آوردن صفحه الگوی انگشتی برای رنگ کردن اجزای شکل زنبور است.

برشی از متن کتاب رمزی ممزی

بچه زنبور ها سوال خیلی مهمی دارند: چرا عسل ویزویزک از عسل خودشان خوش بوتر و روشن تر و خوش رنگ تر می شود؟… ویزویزک چه راضی دارد؟

کتاب حرف رمزی ممزی pdf

دانلود کتاب حرف رمزی ممزی به صورت پی دی اف در فراکتاب فراهم نیست اما نسخه چاپی آن در فراکتاب موجود می باشد.

کتاب حرف رمزی ممزی

هر کدام از داستان های کتاب رمزی ممزی «داستان های سرزمین دوستی» براساس مفهوم حدیثی از معصومین (ع) نوشته شده است و برای کودکان گروه سنی الف و ب مناسب است.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب حرف رمزی ممزی کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

خرید کتاب حرف رمزی ممزی

شما علاقه مندان به داستان کودک می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فراکتاب و خرید نسخه چاپی آن، اقدام کرده و از آن لذت ببرید.

خرید کتاب حرف رمزی ممزی مشخصات کتاب حرف رمزی ممزی را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: رود آبی
نویسنده: کلر ژوبرت
تعداد صفحه: 16
موضوع: داستان ایرانی کودک و نوجوان
قالب: چاپی با تخفیف
صفحات کتاب :
16
دیویی :
‭‮دا‬595/79
کتابشناسی ملی :
7665764
شابک :
978-622-977519-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه حرف رمزی ممزی