امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اپاسوم غمگین است

کتاب اپاسوم غمگین است نوشته فرانک تاشلین، داستان سوء تفاهم انسان ها در ارتباط گرفتن با طبیعت است. تاشلین با داستانش انسان های تازه به دوران رسیده و مغرور را مورد سرزنش قرار می دهد.

خواندن این کتاب شاید فیلم کینگ کونگ و برخورد نابخردانه انسان ها با طبیعت خدا را به یاد شما بیاورد. البته تاشلین در داستان اپاسم غمگین است پا را از دنیای کودکان فراتر نگذاشته و پا به پای آن ها پیش رفته است.

درباره نویسنده کتاب اپاسوم غمگین است

فرانک تاشلین در سال 1913میلادی، در نیوجرسی امریکا به دنیا آمد.ابتدا پادو و فروشنده‌ی روزنامه بود. در فاصله سال های 1930 تا 1944 به عنوان نقاش فیلم های کارتون ( برای فیلم های میکی موس و دونالد داگ) با کمپانی والت دیزنی همکاری داشت.

ازسال 1945 به فیلم نامکه نویسی روی آورد. و آثار جالبی نوشت. تاشلین در سال 1953نخستین فیلم خود را کارگردانی کرد. او فیلم های کمیک موفقی از جمله تعدادی از بهترین فیلمهای جری لوئیس را ساخت. گفتنی است که جری لوئیس موفقیت خود را مدیون تلاش های تاشلین می

دانست. تاشلین به عنوان فیلم سازی صاحب سبک و ارزنده که آثارش همواره با استقبال مردم روبرو می شد، مورد توجه منتقدان بود. تاشلین کتاب هایی از جمله من یک خرس هستم و اپاسوم غمگین است را برای کودکان نوشت که نقاشی های آن ها نیز اثر هنری خود اوست.

بخشی از متن کتاب اپاسوم غمگین است

در روزگاری نه چندان دور، در جنگلی که آن قدرها از اینجا دور نبود، اُپاسومی زندگی می‌کرد. او اُپاسومی کوچولو و خوشبخت بود، که چهره ای همیشه خندان داشت.

به خورشید لبخند می زد. به ماه لبخند می زد. همیشه لبخند می‌زد. لبخند می زد، و از درخت بزرگی که یک شاخه‌ی زیبایش را برای نشستن به او بخشیده بود، بالا می‌رفت.

صفحات کتاب :
63
دیویی :
‏‫‭‮دا‬599/2‬‬
کتابشناسی ملی :
8676129
شابک :
978-964-12-2188-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه اپاسوم غمگین است!