معرفی و دانلود کتاب برادر حنیف

زندگینامه مستند داستانی شهید نبی الله شاهمرادی (حنیف) معمار امنیت کردستان

امتیاز
5 / 5.0
خرید چاپی
ت 125,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برادر حنیف

کتاب برادر حنیف، به قلم محمدعلی گودینی زندگینامه مستند داستانی شهید نبی الله شاهمرادی؛ معمار ابدیت کردستان است. کتاب برادر حنیف از سوی انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس منتشر شده است.

شهید حنیف یکی از پایه های ایجاد، توسعه و پایداری امنیت در شمال غرب بود. او در سمت هایی چون فرمانده اطلاعات قرارگاه حمزه، فرمانده قرارگاه نصر و معاون اطلاعاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای در ایجاد و تثبیت امنیت در کشور به ویژه کردستان داشته است.

محمدعلی گودینی با بهره گیری از مصاحبه های مفصلی که با خانواده دوستان، همکاران و همرزمان شهید حنیف انجام داده زندگینامه مفصلی در قالب مستند داستانی ارائه کرده که خواندنی است.

شهید حنیف در ۱۹ دی ۱۳۸۴ به همراه سردار شهید احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه و چندی از فرماندهان دیگر بر اثر سقوط هواپیما به شهادت رسید.

 

بخشی از متن کتاب برادر حنیف

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ کردستان. سیستان و بلوچستان. خوزستان و حوادت گنبد نشان دادند این مناطق ملتهب و مضطرب امنیتی؛ در آمایش و طرح جامع براندازی و مشغول‌سازی استکبار در قالب «جنگ خلق‌ها» دارای موقعیتی خاص برای واژگون‌سازی انقلاب اسلامی و نظام نوپای جمهوری اسلامی است. در واقع جمهوری اسلامی در یک جنگ ترکیبی(هیبریدی) جبهه نبردی به وسعت کل کشور داشت.

نوع و گونه شناسی مناطق بحرانی؛ تحلیل حرفه‌ای و معرفتی محتوای موضوعات نبرد و نحوه اداره و مدیریت این مناطق( جنوب و شمال غرب)؛ ما را به نوعی از انسان‌شناسی و سبک شناسی فرماندهان و اسلوب و منش اداره آن‌ها رهنمون می‌سازد.

 

خرید کتاب برادر حنیف

برای تهیه و خرید نسخه چاپی کتاب برادر حنیف (سرگذشت زندگی شهید نبی الله شاهمرادی) از محمدعلی گودینی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

صفحات کتاب :
466
کنگره :
‫‬‮‭PIR8192‭‬
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7559756
شابک :
978-600-6959-37-5
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه برادر حنیف