امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار نوشته کریسن هارون توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هیچ مدرسه‌ی بازرگانی‌ آموزش داده‌ نمی‌شود. چرا که در این کتاب روش‌هایی آزموده‌شده و واقعی را فرا می‌گیرید؛ نه ایده‌هایی که آنقدر گسترده و غیرواقعی هستند که شما را سردرگم باقی می‌گذارند.

درباره نویسنده کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

کریس هارون فارغ‌التحصیل رشته مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه کلمبیا و رشته بازرگانی از دانشگاه مک‌گیل و همچنین استاد دانشگاه و برندة جایزه در چندین مؤسسه تجاری در سان‌فرانسیسکو است. او به‌عنوان استاد مهمان و مربی کسب‌وکار‌های دانشجویی با دانشگاه مک‌گیل همکاری کرده است. کریس همچنین بسیاری از دوره‌های کسب‌وکار را به‌صورت آنلاین  تدریس می‌کند.

او تجربه کار در گلدمن‌ساکس و همچنین در بزرگ‌ترین صندوق مالی شرکت مشاوره فناوری سیتادل را دارد. او همچنین استارت‌آپ‌های خودش را راه‌اندازی و به‌تازگی نیز به‌عنوان شریک در یک شرکت سرمایه‌گذاری برجسته در زمینۀ نرم‌افزارها و اینترنت واقع در سان‌فرانسیسکو تمرکز کرده است. او همچنین بارها مقالاتی برای ستون‌های مجله نبض سرمایه‌گذاری و مجله کارآفرینان نوشته است. او اصالتاً کانادایی است و همراه با همسر و سه پسرش در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بخشی از متن کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

لازمه کسب‌وکار موفق، ارتباط مؤثر با مردم است. فقط به دانسته‌های خود تکیه نکنید

این مسئله‌ای کلیشه‌ای و قدیمی است. چیزی نیست که بدانید، اما آن‌ها را می‌شناسید. اگر شما نیازمند انجام کاری در شرکتتان هستید، بایستی با همکارانتان در قسمت خود و سایر بخش‌های شرکت روابط فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

در چند ماه نخست شروع کار جدید ضروری است که قهوه، ناهار یا صبحانه را با تعدادی از همکاران خود بخورید تا بتوانید درباره آن‌ها اطلاعاتی به دست آورید که در چه سطحی قرار دارند یا در چه بخشی کار می‌کنند.

درضمن باید بتوانید درباره فرهنگ سازمانی و نحوة انجام کارها هم اطلاعات درستی کسب کنید. مردم اگر شما را دوست داشته باشند، با شما احساس راحتی می‌کنند، با شما صحبت کرده و به شما کمک می‌کنند. این نشست‌ها در آغاز بسیار ضروری و حیاتی هستند، زیرا آن‌ها شما را می‌پذیرند و متوجه می‌شوند که شما دیگر در آن مجموعه آدم جدیدی نیستید.

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
175
کنگره :
HF1121‬‬
دیویی :
332/02401‬‬
کتابشناسی ملی :
8696062
شابک :
978-622-220-768-7‬‬

کتاب های مشابه 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار