امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید

کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل با ترجمه  مهین خالصی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
هیل در کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید می‌گوید در تلاش است تا به خواننده کمک کند که اشتباهات او را تکرار نکند.

هنگام مطالعۀ کتاب، شاید بتوانید از زندگی هیل یاد بگیرید که برای داشتن خاطری آسوده افزون‌بر پول و موارد مالی، چیزهای زیاد دیگری هم لازم هستند. با مطالعۀ کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید یاد می گیرید که چگونه از گذشته درس بگیرید، نگرش ذهنی مثبت بیابید، بدون ترس زندگی کنید و به اهمیت تسهیم ثروتتان با دیگران پی ببرید.

این کتاب نخستین گام برای رسیدن به موفقیت است. بهترین موفقیت زمانی حاصل می‌شود که بدانیم کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید افرادی را به ثروت و سعادت می‌رساند که آن را بخوانند و بیندیشند.

بخشی از متن کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید

وقتی هنوز در وایز کانتی ویرجینیا جوانی فقیر بودم، با بیست‌وپنج سنت یک بلیط بخت‌آزمایی خریدم. جایزه‌اش یک اسب بود و من برنده شدم. در آن روزها اسب برای یک خانوادۀ کشاورز ارزش چشمگیری داشت و این اسب ازنظر همه اسب خوبی بود. سرشار از غرور، اسب را به خانه بردم. چقدر خوش‌شانس بودم!

به‌راستی خوش‌شانس بودم؟ اسبم را با احتیاط در طویله جا دادم و با جو، ذرت و یونجه از او پذیرایی کردم. همان شب از طویله فرار کرد؛ به‌سمت رودخانه رفت و یک دلِ سیر آب خورد. همان‌طور که هرکسی که با اسب سروکار دارد می‌تواند پیش‌بینی کند، زبان‌بستۀ بیچاره از پا افتاد و مرد. بردن و دفن کردن او پنج دلار برایم تمام شد؛ این‌هم از بخت و اقبال من!

بااین‌حال چه کسی از مزایای رویدادهای گذشته خبر دارد؟ چندین سال بعد که به آن حادثه نگاه کردم، فهمیدم چقدر شانس آورده بودم. از آن پس هرگز وسوسه نشدم پولم را در هیچ نوع قماری به خطر بیندازم. به‌طور قطع تابه‌حال هزینۀ اسب‌های زیادی را پس‌انداز کرده‌ام؛ حالا آرامش خاطر به کنار.

اجازه بدهید از حادثه‌ای جدی‌تر برایتان بگویم که به قیمت جان یک نفر تمام شد؛ زندگی خود من را تهدید کرد و مانع از آن شد که از فرصتی مناسب کمال استفاده را ببرم و درکل مثل فاجعه‌ای تمام‌عیار بود؛ اما این رویداد به‌ظاهر فاجعه‌بار، برای من و اطرافیانم سراسر خیر و رحمت بود.

صفحات کتاب :
320
کنگره :
HF۵۳۸۶
دیویی :
۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
7512672
شابک :
978-622-220-696-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه با آرامش خاطر ثروتمند شوید