امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

کتاب باشکوه ترین راز آفرینش اثر راندا برن با ترجمه سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند برمبنای ماهیت واقعی و راستین وجودتان زندگی کنید.

با هر گام که در مسیر خواندن کتاب باشکوه ترین راز آفرینش و به‌کارگیری تمرین‌های آن پیشروی می‌کنید؛ به انسانی شادتر تبدیل می‌شوید و زندگی‌تان نیز بیشتر و بیشتر بی‌دردسر و بی‌هیاهو به‌نظر می‌رسد. این شادمانی، بی‌دردسری و بی‌هیاهویی همچنان ادامه می‌‌یابد و به‌شیوه‌ای بی‌پایان بر میزان آن‌ها افزوده می‌شود.

در این صورت، هیچ‌گونه احساس ترس و ابهام مربوط به آینده برای شما آزاردهنده نخواهد بود. در این حالت، هرگونه نگرانی و تنش درباره کشمکش‌های روزمره یا رویدادهای دنیای پیرامونتان از بین خواهد رفت. به‌این‌ترتیب، ممکن است از هرگونه احساس رنج و پریشانی رهایی یابید که شاید هم‌اکنون به آن‌ها دچار هستید. در این وضعیت، به احساس رهایی می‌رسید.

از یک سو، ممکن است در میان صفحه‌های کتاب باشکوه ترین راز آفرینش چند نکته مهم آشکار شود. از سوی دیگر، تمرین‌هایی ساده و فراوان در این کتاب وجود دارد که با انجام‌دادن آن‌ها بی‌درنگ می‌توانید آن نکته‌ها را در عمل و در موقعیت‌های واقعی به‌کار بگیرید.

بخشی از متن کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

از چند میلیارد انسان ساکن روی این کره خاکی، فقط عده‌ای محدود حضور لحظه‌به‌لحظه حقیقت ناب را به‌معنای‌واقعی درک و احساس کرده‌اند. این عده به‌طور کامل از هرگونه احساس پریشانی و آشفتگی رها هستند و امور منفی زندگی در آنان تأثیری منفی ندارد. آنان در حالتی سرشار از آرامش و شادی ناب و همیشگی زندگی می‌‌کنند. بقیه ما نیز؛ چه خودمان تشخیص دهیم، چه تشخیص ندهیم؛ هر روز از زندگی‌مان این حقیقت ناب را جست‌وجو کرده‌ایم.

با وجود این‌که همه پیامبران الهی و بسیاری از انسان‌های معنوی و رهبران مذهبی در سراسر تاریخ همواره مطالبی را درباره این راز باشکوه نوشته‌اند یا مطرح‌ کرده‌اند؛ بسیاری از ما هنوز دراین‌باره در تاریکی نادانی باقی مانده‌ایم که می‌توانیم بزرگ‌ترین کشفمان را در این زمینه به‌ثمر برسانیم.

پیامبران الهی در دوره‌های زمانی مختلف همواره مطالبی را درباره این کشف مهم برای ما مطرح کرده‌اند تا ما را در این مسیر راهنمایی کنند. بعضی انسان‌های معنوی نیز همچون لائوتزه، یوگاناندا و کریشنا مورتی در این زمینه بی‌تأثیر نبوده‌اند.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
327
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
7538531
شابک :
978-622-220-706-9

کتاب های مشابه باشکوه ترین راز آفرینش