امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه سوال در فروش بیمه های عمر

کتاب معجزه سوال در فروش بیمه های عمر اثر وحید قوجه‌زاده توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتاب معجزه سوال در فروش بیمه های عمر می‌خواهد شما را با قدرت بی‌نظیری آشنا کند که نقطۀ شروع هر تغییری است. این قدرت، استعدادهای درونی شما را شکوفا می‌کند و اصل وجودی‌تان را به شما نشان می‌دهد. با داشتن این قدرت و مسلح شدن به ابزار آن می‌توانید هرجا و هر زمان که بخواهید در لحظه تغییر ایجاد کنید و به یک طراح و معمار زندگی تبدیل شوید.

بخشی از متن کتاب معجزه سوال در فروش بیمه های عمر

نمایندۀ بیمه قبل از هرچیزی و قبل از ورود به صنعت بیمه، باید سؤالاتی را از خودش بپرسد و خودش را به چالش بکشد. جواب هر فردی با فرد دیگر متفاوت خواهد بود، زیرا خواستۀ هر فرد با خواستۀ فرد دیگر متفاوت است و هرکس جواب هر سؤال را باید در درون خودش جست‌وجو کند.

ایده‌های خلاقانه وقتی وارد ذهنتان می‌شوند که توانایی سؤال کردن را در وجودتان پرورش دهید. ذهن خلاق شما درست مثل یک عضله عمل می‌کند و هرچقدر او را به تمرین‌های فشرده عادت دهید و هرچقدر از او کار بکشید، شاداب‌تر، مؤثرتر و کاراتر عمل می‌کند. پس ابتدا نمایندۀ بیمه باید این سؤالات را از خودش بپرسد تا به یک انسان پرسشگر تبدیل شود، ذهنش باز شده و تفکرش عمیق شود و ایده‌های خلاق را خلق کند.

از شما که این کتاب را می‌خوانید می‌خواهم قبل از ادامه دادن همین الان یک سررسید تهیه کنید و هر سؤالی را که اینجا مطرح می‌شود بالای هر صفحه بنویسید و شروع به جواب دادن کنید. خواهید دید که دیدگاهتان چقدر بازتر و عمیق‌تر می‌شود و چه راهکارهای زیبایی به ذهن خلاقتان وارد می‌شود و تفاوت‌ها و تغییر را در درون خودتان و پیرامونتان احساس می‌کنید.

صفحات کتاب :
88
کنگره :
HG۸۸۷۶
دیویی :
۳۶۸/۳۲
کتابشناسی ملی :
8471770
شابک :
978-622-220-751-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه معجزه سوال در فروش بیمه های عمر