امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه واقعی خودباوری است

کتاب معجزه واقعی خودباوری است اثر اتهم اتمین نموتلو با ترجمه فائزه پورعلی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
معجزه خودباوری تاکید دارد که زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که بخواهیم حتی یک روز از آن را از دست بدهیم و طولانی تر از آن است که برای آغاز کاری که به ما انرژی و رضایت می دهد فرصتی نداشته باشیم.

اتهم اتمین نموتلو از مخاطب خود می خواهد برای بهبود اوضاع خود به پا خیزد و با هر درد و رنجی از پای ننشیند. کتاب معجزه واقعی خودباوری است، آرامش بخش و انگیزه آفرین است که بسیاری از حقایق فراموش شده را برای ما یادآوری می کند.

بخشی از متن کتاب معجزه واقعی خودباوری است

هرگز فراموش نکن که در یک موضوع استعدادی بزرگ در درون توست، یکی با دیدن وسیله‌ای در انبوه زباله و یکی با خواندن پاراگرافی از یک کتاب که صدها سال قبل نوشته شده است، به روشنگری می‌رسد. در این دنیا یکی با آوازش نشاط می‌پراکند، یکی بیماری‌ها را درمان می‌کند، یکی خوبی و یکی بدی می‌آفریند.

آن نیروی زیبای درونت را دست‌کم نگیر، شروع به شناخت خودت کن، یک قلم به دست بگیر و شروع به نقاشی کن، بنویس، رنگ کن، یک میکروفن به دست بگیر و بخوان، امتحان کن، یکجا نایست؛ امتحان کن، تا زمانی‌که پیدایش کنی امتحان کن...

به تو نمی‌گویم دنیا را نجات بده، یا با تعیین اهدافی بزرگ قدم در راه بگذار، می‌توانی زمینه‌ای را که در آن استعداد داری پیدا کنی...

لطفاً به خودت بگو «از عهده این کار برمی‌آیم»...

برخی از افراد نسبت به تو یا من خوش‌شانس‌ترند، صدای درونت در کودکی خودش را نشان می‌دهد، اما بعضی‌ها در پنجاه‌سالگی متوجه استعدادشان می‌شوند.

این جمله کسی است که در پنجاه‌سالگی استعدادش را کشف کرده است: «وقتی پنجاه سال از زندگی‌ام تهی گذشت، هرگز فکر نکردم که زندگی‌ام را هدر داده‌ام. شادی زمانی قلب را فرا می‌گیرد که بتوانی در کاری موفق شوی و من این را نمی‌دانستم.»

صفحات کتاب :
176
کنگره :
BF۶۹۷/۵‬
دیویی :
۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
7505106
شابک :
978-622-220-694-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه معجزه واقعی خودباوری است