امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب روان‌شناسی پول

کتاب روان‌شناسی پول اثر مورگان هاوزل با ترجمه فاطمه باغستانی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. خواندن کتاب روان‌شناسی پول برای هر فردی که به گرفتن تصمیم‌های مالی عاقلانه‌تر و زندگی پررونق‌تر تمایل دارد ضروری است.

روان‌شناسی پول کتابی مختصر و جذاب است که دانشی را به ما می‎دهد تا بدانیم به چه دلیل تصمیم‌های بد مالی می‌گیریم و ابزارهایی در اختیارمان می‌گذارد تا در آینده تصمیم‎های بهتری بگیریم.

بخشی از متن کتاب روان‌شناسی پول

شانس و ریسک خواهر و برادر هستند. این دو واقعیت نشان می‌دهند که هر نتیجه‌ای در زندگی، به‌جز تلاش فردی، بر نیروها و عوامل دیگری نیز وابسته است.

اسکات گالووِی ، استاد دانشگاه نیویورک، ایده‌ای در این زمینه دارد که به خاطر سپردن آن هنگام قضاوت درمورد موفقیت خود و دیگران بسیار مهم است: «هیچ‌چیزی به آن خوبی و بدی که به نظر می‌رسد نیست.»

بیل گیتس به یکی از تنها دبیرستان‌های دنیا که کامپیوتر داشت رفت. داستان اینکه مدرسه لِیک‌ساید  که در حومه سیاتل قرار داشت چگونه همین یک کامپیوتر را به دست آورده بود جالب است.

بیل داگل که خلبان نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم بود، معلم ریاضیات و علوم دبیرستان شد. پل آلن، بنیان‌گذار فقید شرکت مایکروسافت، درباره بیل داگل می‌گوید: «او بر این باور بود که فقط مطالعة کتاب بدون تجربه کردن دنیای واقعی کافی نیست. او اعتقاد داشت که همه ما قبل از ورود به دانشگاه باید اطلاعاتی درمورد کامپیوتر داشته باشیم.»

صفحات کتاب :
311
کنگره :
HG۲۲۲/۳‬‬
دیویی :
۳۳۲/۰۲۴۰۱‬‬
کتابشناسی ملی :
8813086
شابک :
978-622-220-790-8
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه روان شناسی پول