امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لطفا گربه باشید

کتاب لطفا گربه باشید اثر استفان گارنیه با ترجمه افسانه اکبرزاده مقدم توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
بی‌شک گربه‌ها بهتر از ما زندگی می‌کنند. پس چرا از روش آن‌ها پیروی نکنیم؟ ما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای می‌توانیم همه چیز را از گربه‌ها بیاموزیم.

از شما دعوت می‌کنم تا رازهای ساده آن‌ها را بیاموزید، بنابراین می‌توانید در زندگی روزمره خود گامی به عقب بردارید تا آن را بازبینی کنید، دوباره آسایشتان را بیابید و لبخند بزنید.

اما گربه‌ها چه می‌کنند؟ چگونه باید از آن‌ها الهام بگیریم؟ از امروز به بعد، با زندگی کردن به روش گربه‌تان، سبکی دیگر از زندگی را تصور کنید. اگر می خواهید به خونسردی، خردمندی و جذابیت دست پیدا کنید کتاب لطفا گربه باشید را از دست ندهید.

بخشی از متن کتاب لطفا گربه باشید

گربه آزاد است

«من گربه‌ای هستم که تنها راه می‌روم و آرزو می‌کنم وارد غار تو شوم.»

رودیارد کیپلینگ، داستان‌های همین‌طوری

آزادی، آزادی دلنشین. چه کسی دلش نمی‌خواهد از فشارهای سنگین زندگی رها شود؟

یعنی آزادانه بروید و بیایید و فقط کارهای دلخواهتان را انجام بدهید و تمام رفتارها، علاقه‌مندی‌های کوتاه‌مدت و خواسته‌های قلبی‌تان را آزادانه برگزینید. همان‌طور که بدنتان آزاد است، ذهنتان هم آزاد باشد. آزادی!

چقدر تناقض دارد، اما همگی تمایل داریم دوباره و دوباره خودمان را اسیر کنیم؛ دست‌وپایمان را زنجیر می‌کنیم، وام‌هایی از بانک می‌گیریم که مجبور می‌شویم سخت‌تر کار کنیم، یا کارهایی بیهوده انجام می‌دهیم که به نظرمان بسیار ارزشمند هستند، به رفتارهایی عادت می‌کنیم که برای ما اجبار می‌شوند، اما اصلاً متوجه نیستیم، یا برای رفت‌وآمد با افرادی وقت می‌گذاریم که زندگی ما را زهرآلود می‌کنند. شاید زمان آن رسیده باشد که خودتان را از این قیدوبندها رها کنید.

دیویی :
۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
7538790
شابک :
978-622-220-705-2
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
152
کنگره :
BF۶۳۷

کتاب های مشابه لطفا گربه باشید