کتاب پلک های سبک pdf

هفت به علاوه یک راهکار عملی برای رسیدن به احساس بهتر، باورهای بهتر، عملکرد بهتر و نتایج بهتر

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پلک های سبک

کتاب پلک های سبک اثر قاسم ولمزیاری توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. مهم‌ترین دلیل نگارش کتاب پلک های سبک، مستند و مکتوب کردن بخشی از قوانین ثابتی است که بر جهان هستی حکم‌فرما بوده و در محیط اطرافمان جاری است.

دانستن این قوانین ساده اما مهم به ما کمک می‌کند که بتوانیم در لحظات زندگی احساس خوبی داشته باشیم و با کمک این احساس خوب پایدار، نتایج خوبی را در زندگی خود خلق کنیم؛ نتایجی که آگاهانه به دست آمده‌اند و پایدار و رو به رشد هستند.

تمرکز اصلی کتاب پلک های سبک بر این است که شما خوانندۀ گرامی پس از مطالعۀ کتاب و انجام منظم تمرینات ساده‌ای که در پایان فصل یا در طول فصل آمده است بتوانید قدرت خلق زندگی‌تان را در دست بگیرید و به‌بیان‌دیگر، قدرت را از عوامل بیرونی سلب کنید و در اختیار عوامل درونی‌تان بگذارید.

بخشی از متن کتاب پلک های سبک

مغز ما چطور کار می‌کند؟

مهم‌ترین وظیفه‌ای که مغز ما دارد حفظ شرایط موجود است. مغز ما طوری طراحی شده است که در شرایط مختلف ما را از خطرها و آسیب‌ها دور نگه دارد. البته در بدو تولد ما ذهنی خالی از ترس‌ها، نگرانی‌ها و بایدونبایدها داشته‌ایم، اما با شروع زندگی اجتماعی، ترس‌ها، نگرانی‌ها و آگاهی‌هایی که اغلب برای حفظ سلامتی به ما آموخته می‌شوند، ساختار مغزی ما را شکل می‌دهند.

مثلاً پدر و مادر کودک را از لمس نوشیدنی‌های داغ یا دست زدن به پریز برق یا گذر از ارتفاع یا خیابان و... باز می‌دارند. این آگاهی‌ها کم‌کم در مغز قدرت می‌گیرند و هروقت که فرد بخواهد از خیابان عبور کند یا در لبۀ بلندی یک ساختمان بزرگ قرار بگیرد، مغز به فرد هشدار می‌دهد و با ممانعت از کارهای خطرناک جان فرد را در شرایط مختلف حفظ می‌کند.

صفحات کتاب :
143
کنگره :
BF۶۳۷‏
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8531761
شابک :
978-622-220-758-8‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه پلک های سبک