کتاب پیش به سوی ثروت (جلد سوم) pdf

برنامه هایی ویژه برای دستیابی به موفقیت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیش به سوی ثروت (جلد سوم)

کتاب پیش به سوی ثروت (جلد سوم) اثر برایان تریسی با ترجمه سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
با خواندن این کتاب آموزشی گام به گام نوشتۀ برایان تریسی، استادی ماهر در زمینۀ آموزش امور مربوط به تجارت و کارآفرینی، مجموعه ای کامل را از طرح ها و برنامه های موثر می آموزید. به کارگیری این طرح ها و برنامه ها به شیوه ای تضمینی سبب می شود در هر بخش از کسب و کارتان با پیامد های بهتر رو به رو شوید.

تریسی شیوه هایی را بر مبنای موثرترین راهکارها و ابزارهایی مطرح می کند که از سوی کارآفرینان موفق به کار گرفته شده اند. به این ترتیب، شما مجبور نیستید برنامه های مختلف را بیازمایید؛ بنابراین، ساعت ها از وقتتان را تلف نمی کنید و سرمایۀ خودتان را در مسیری استباه از دست نمی دهید.

در کتاب پیش به سوی ثروت (جلد سوم) راهنما برنامه هایی ساده و کاربردی در بخش های زیر به شما پیشنهاد می شود: در نظر گرفتن بودجه، تعیین کردن هزینه ها، نوشتن آگهی های تاثیر گذار، استخدام، اخراج و مدیریت کردن کارکنان و انگیزه بخشیدن به آن ها، فروختن کالاها یا خدماتی بیشتر.

بخشی از متن کتاب پیش به سوی ثروت (جلد سوم)

دلایلی ویژه برای موفق‌شدن یا شکست‌خوردن در کسب و کار وجود دارد. هرچه ارزیابی‌هایی دقیق‌تر و روشن‌تر را درباره‌ی کسب و کارتان انجام دهید؛ تصمیم‌هایی بهتر را اتخاذ خواهید کرد و اقداماتی بهتر را انجام خواهید داد.

صفحات کتاب :
399
کنگره :
HB۶۱۵‏‫‭/ت۴ر۲ ۱۳۸۹
دیویی :
658/421
کتابشناسی ملی :
1960091
شابک :
978-964-236-256-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه پیش به سوی ثروت (جلد سوم)